مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام و خسته نباشید لطفا سوال مرا بخوانید

322 بازدید
سوال شده فوریه 13, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام و خسته نباشید خدمت شما. یک سوال از خدمت شما داشتم. آیا در جامعه کنونی و آینده ایران مرد یا مردان مقبول ای وجود خواهند داشت که مسئله پرده بکارت برای آنها اهمیتی نداشته باشه برای ازدواج؟
با توجه به اینکه بنده به خاطر یک اتفاق ناخواسته و بدون دخول آلت تناسلی این اتفاق برام افتاده.
از دو جهت نگران هستم.یکی نپدیرفتن این حقیقتی که در آینده بیان میکنم برای خواستگارم.و دیگر نگرانی منکه بسیار ذهنمو مشغول کرده پذیرفتن ایشون هستش اما در طول زندگی و بعد از ازدواج ، تحقیر کردن بنده با این حقیقتی هست که خودم قراره براشون بیان کنم.
این افکار برای من بسیار درد آور و رنج آور هستند.
من خانواده و سطح اجتماعی و تحصیلات بسیار خوبی دارم اما از این بابت و این اتفاق بسیار پریشان و آشفته هستم.
در جامعه * ما هیچ راهی برای فهمیدن باکره بودن یک مرد وجود نداره اما برای یک زن هزاران حرف و حدیث درست میشه و چه بسا بعضی اتفاقات ناخواسته و از سر سهله انگاری اتفاق میوفتند نه هوس اما زن ها در این جامعه همیشه محکوم هستند.
لطفا راهنماییم کنید.
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 14, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که این موضوع همانطور که بیان کردید از اهمیت زیادی در جامعه ما  برخوردار می باشد در صورتی که دخول کامل صورت نگرفته باشد ممکن است پرده بکارت شما سالم باشد و به اشتباه دچار این بینش شده باشید بهتر است برای اطمینان دقیق در اول به صورت حضوری به پزشک زنان مراجعه داشته باشید. اطلاعات بیان شده توسط شما محدود می باشد اینکه پرده بکارت شما اگر از دست رفته باشد دلیل آن اهمیت دارد اگر این موضوع در تجاوز صورت گرفته باشد ممکن است از نظر افراد بیشتری مورد پذیرش باشد اما ممکن است داشتن یک رابطه با جنس مخالف از نظر افراد کمتری مورد پذیرش باشد اما در هرصورتی نیاز است که شخصیت طرف مقابلتان را مورد سنجش قرار بدهید و بعد از میزان شناخت کافی از شما این موضوع با ایشان در میان گذاشته شود . برای راهنمایی دقیق تر بهتر است به صورت حضوری اول به پزشک زنان مراجعه کنید برای چکاو کامل و بعد به صورت حضوری با روانشناس صحبت کنید و برای بیان این موضوع بهتر است از مشاوره پیش از ازدواج نیز استفاده کنید تا سنجش های مورد نیاز انجام شود و بعد این موضوع بیان شود. با توجه به اینکه این موضوع برای فرد مکن است همراه با افکار زیادی باشد بهتر است اول برای آرامش خودتان مراجعه کنید و بعد تصمیم گیری برای ازدواج داشته باشید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,903 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 208 بازدید
0 پاسخ 73 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط زهرا
2 پاسخ 597 بازدید
2 پاسخ 307 بازدید
1 پاسخ 187 بازدید
2 پاسخ 265 بازدید
سوال شده ژان 31, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 111 بازدید
سوال شده دسامبر 9, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
1 پاسخ 103 بازدید
سوال شده سپتامبر 29, 2020 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط خانم طاهری
...