مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ارتباط مخفی با جنس مخالف

367 بازدید
سوال شده فوریه 14, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Ahmad
سلام و خسته نباشید

من‌اقایی هستم با ۴۸ سال سن ده سال پیش با وجود تاهل و داشتن فرزند وارد * رابطه با دختری شدم که ۱۵ سال از من‌کوچکتر بود  ما بعد از حدودش ماه از ایجاد رابطه با میل و اراده شخصی هر دو طرف محرم شدیم الان بعد از ده سال دخترم بزرگ شده. این رابطه از اونجا شروع شد که من س جورایی به خانومم مظنون شدم که حتی با پیامک یا تماس با مرد دیگه بهم خیانت کرده بعد از اون این رابطه شکل گرفت ‌روز به روز وابستگی بیشتر شد الان اون‌دختر از ازدواجش بازمونده و‌ منی جورایی احساس گناه میکنم دارم مهیا میشم براش * سرپناه بخرم ولی باز هم با توجه به عقد و محرم بودن شدیدا عذاب وجدان دارم  این خانوم هم درجریان خیانت همسرم بود الانم از رابطه با من راضیه هرچند تو خونه پدریش ساکنه و کسی هم خبر نداره چکار کنم این عذاب خواب و خوراک و ازم گرفته و یکسره سردردم
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 14, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساس فعلی شما قابل درک است اما دقت کنید که شما فرد متاهلی بوده اید و رابطه شما با فرد دیگری خیانت محسوب می شوده است و ممکن است تاثیر زیادی بر زندگی مشترک شما داشته باشد و باعث دور شدن و فاصله بین شما و همسر اصلیتان شده باشد . قابل درک است که خیانت همسرتان برای شما سخت و به دور از تفکرتان بوده است و اسیب های روحی زیادی برای شما به همراه داشته است و اینکه خیانت همسرتان ممکن است لطمه زیادی به زندگی شما وارد کرده بوده است اما اینکه شما نیز رفتار ایشان را تکرار کنید تنها می توانسته است به زندگی مشترکتان و فرزندتان آسیب بیشتری وارد کند بهتر بود در اول تکلیف زندگی اولتان را مشخص می کردید و بعد وارد رابطه با فرد دیگری می شوید  . عموما اینگونه روابط به دلیل برطرف شدن نیازهای جنسی و مالی  و عواطفی فرد مقابل شم، ا از سمت شما می تواند باعث شکل گیری وابستگی افراطی این فرد به شما شود و همچنین شما نیز بخاطر آسیب روحی که دیده اید با توجه این خانم وابستگی زیادی در شما شکل گرفته است و باعث شده  است موقعیت درست را نادیده بگیرید و ایشان موقعیت های خود را برای ازدواج از دست بدهند بهتر است در این مورد به صورت حضوری با ایشان به روانشناس مراجعه داشته باشید تا تمامی جوانب مورد بررسی دقیق قرار گیرد زندگی پنهانی ایشان با شما می تواند عواقب زیادی برای هردوی شما به همراه داشته باشد بهتر است در تصمیم گیری در این مورد همه جوانب را مورد بررسی قرار بدهید و به همه افراد این رابطه خودتان، همسرتان، دختر مقابل شما، فرزندتان و... فکر کنید و بعد تصمیم گیری کنید . این روابط اشتباه توسط شما و همسرتان می تواند تاثیر منفی در روند رشدی فرزندتان نیز داشته باشد سعی کنید از بحث در این موارد در جلو فرزندتان خوداری کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,565 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 698 بازدید
1 پاسخ 391 بازدید
سوال شده دسامبر 21, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
0 پاسخ 130 بازدید
سوال شده مارس 30, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 332 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2018 در قبل از ازدواج توسط احمد
1 پاسخ 133 بازدید
سوال شده فوریه 14, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
6 پاسخ 2,967 بازدید
1 پاسخ 598 بازدید
1 پاسخ 251 بازدید
...