مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

طلاق ازطرف زن

83 بازدید
سوال شده فوریه 15, 2019 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
سلام .خانمی ۲۹ساله هستم.یه دخترپنج ساله دارم .ده ساله ازدواج کردم تواین ده سال هیچوقت خوشبخت نبودم .همیشه باهمسرم دعواداشتیم وهمیشه اون مقصربوده ولی خیلی خودخواه وزیرک هست که همیشه دربرابرش کم میارم واون پیروزمیشه .درکل خیلی انسان بدیه .بی ایمان .پرخاشگر.کاروباردرست وحسابی نداره .همیشه خانوادم کمکم کردن .خسته شدم اززندگیم .دوست دارم که یبارباهم خوب باشیم .یبار باهم بریم بیرون .مسافرت .تفریح .عکس دوتایی بگیریم .خیلی چیزای دیگه ولی همیشه بهونه داشته وفقط برای نیازجنسی طرفم میاد .خیلی هم شهوتش زیاده اما من سردم ـنمیتونم همیشه اون که میخواداونجورکه میخوادنیازشوبرطرف کنم .کلا تفاهم نداریم .چیکارکنم باوجودیک بچه چطورازشرش خلاص بشم .بارها خواستم جدابشیم اما من وتهدیدکرده .بابچه تهدیدم کرده .وآبروریزی وتهمت زده .خیلی شره .کلا ازش خسته شدم .سریه چیزالکی قهرمیکنه .میخوام بابچم فرارکنم .پیش خانوادمم نمیتونم برم .
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 16, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک است اما اطلاعات بیان شده توسط شما محدود می باشد و در این مسیر بهتر است به صورت حضوری به روانشناس با همسرتان مراجعه داشته باشید تا دلایل رفتاری و شخصیتی ایشان شناسایی شود و بتوان در صورت نیاز یک سری آموزش های لازم به ایشان داده شود گاهی رفتارهای اشتباه افراد به علت آگاهی پایین ایشان م باشد. ممکن است سبک شخصیتی ایشان دچار مشکلاتی باشد که نیاز به بررسی دقیق دارد و نیاز است شما نیز یک سری آموزش ها در زمینه رفتاری با ایشان ببینید . دوست عزیز شما فرزند دارید دقت کنید که در اول از بحث کردن در جلوی فرزندتان خوداری کنید تا به فرزندتان آسیب کمتری وارد شود و فرار شما کمی به حل مشکلتان نمی کند و ممکن است شما را در معرض خطر بیشتری قرار بدهد در صورتی که مایل به ادامه رابطه نیستید بهتر است به صورت قانونی اقدام کنید تا در صورت خطری از جانب ایشان قانون بتواند به شما کمک کند. اما بهتر است اول مشاوره را با حضور ایشان تجربه کنید و بعد در صورتی که مایل بودید اقدامات لازم را برای طلاق انجام بدهید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,812 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,837 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 89 بازدید
2 پاسخ 75 بازدید
سوال شده نوامبر 21, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
0 پاسخ 98 بازدید
1 پاسخ 288 بازدید
1 پاسخ 91 بازدید
1 پاسخ 76 بازدید
1 پاسخ 317 بازدید
1 پاسخ 169 بازدید
سوال شده اوت 12, 2018 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط ال ام م.م
...