مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام لطفا کمکم کنین

102 بازدید
سوال شده فوریه 16, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط سجاد
ویرایش شده فوریه 18, 2019
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 17, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات هردوی شما قابل درک می باشد اما توجه کنید که هردوی شما هنوز از سن بلوغ گذر نکرده اید و این به این معنی می باشد که هنوز رشد عاطفی، جنسی، اجتماعی و... شما به اندازه کافی رشد نکرده باشد و این موضوع می تواند باعث شکل گیری یک رابطه اشتباه در هردوی شما شود که بخاطر وابستگی هم ترک آن برای هردوی شما سخت می شود و هم اینکه ممکن است باعث شود ذهن شما به این موضوع به حدی درگیر شود که از بقیه اهداف خود دور بمانید و فرصت های طلایی خود را برای پیشرفت از دست بدهید و همانطور که خودتان نیز اشاره کردید که مادرشان از شما خواسته اند که بخاطر درس ایشان با او صحبت کنید دقت کنید که این به معنی این است که ذهنیت این خانم به حدی مشغول شده است که تمرکز کافی برای رسیدن به زندگیشان و اهدافشان را ندارند. احساسات شما قابل احترام است اما تصمیم گیری برای ازدواج در این سن تنها می تواند برای هردوی شما آسیب های زیادی به همراه داشته باشد  بهتر است تصمیم گیری در این مورد را به زمانی معکول کنید که از نظر رشدی هم کامل شده باشید هم احساسات هردوی شما ثبات بیشتری داشته باشد و هم از نظر اقتصادی و اجتماعی در جایگاه بهتری باشید . ممکن است ادامه این رابطه باعث شود اعتماد خانواده این خانم به ایشان به اندازه ای کم شود که در روند آینده ایشان تاثیر زیادی داشته باشد بهتر است به همه جوانب موضوع توجه کنید و تصمیم گیری کنید . در سن هردوی شما گرایش به جنس مخالف وجود دارد اما اگر این گرایش مدیریت نمی شود همانطور که خودتان اشاره کردید برای یکی می تواند شکست عشقی باشد مثل اتفاقی که برای شما رخ داده است و برای فردی دیگر می تواند باعث ایجاد وابستگی و عقی افتادن از برنامه زندگی و گاهی هم عوارض بیشتری که گاه قابل جبران نمی باشد.

حتی اگر شما از سن کافی برای ازدواج نیز برخوردار بودید تفاوت های فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی شما نیاز به بررسی دقیقی داشت .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,060 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,063 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 218 بازدید
1 پاسخ 342 بازدید
2 پاسخ 133 بازدید
سوال شده اوت 11, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط فاطمه نگاری
1 پاسخ 151 بازدید
سوال شده ژوئیه 20, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط فاطمه یگانه
0 پاسخ 119 بازدید
سوال شده مارس 28, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 114 بازدید
0 پاسخ 73 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط زهرا
...