مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسرم نسبت به من سرد و بی احساس شده

130 بازدید
سوال شده فوریه 17, 2019 در قبل از ازدواج توسط دلشکسته
من الان حدود هفت ماه هستش ک عقد کردم دو ماه قبلش هم نامزدی بودیم اول های رفتار من و خانمم باهم خیلی خوب و خیلی توجه میکرد و برام وقت میزاشت الان چند وقتی هستش ک کلا رفتارش عوض شده کلا نسبت به من بی احساس شده و هیچ گونه حساسیتی نداره خیلی هم بی توجه شده به گونه ای ک هر وقت میرم پیشش خیلی کم میاد کنارم بشینه این موضوع کلا من رو کلافه کرده چرا عشقم ک اینقد دوسش دارم براش اینقد بی ارزش شدم با اینکه همسر قانونی من هستش لطف کمکم کنید آینده زندگی ما چطور میشه خیلی فکرم مغتوشه چرا اینقد بی احساس شده چرا وابستگی نداره به من لطفا جوابم رو بدین چون این موضوع خیلی داره اذیتم میکنه آیا امکان باید تحمل کنم رفتاراش رو یا ...

خیلی ریلکس هستش انگار ک ن انگار داره اینطور با من رفتار میکنه ، نه میگه دوست ندارم نمیگه برام مهم نیستی فقط با رفتاراش داره کلافم میکنه ، مشکل کجاست ؟



چ دلیلی داره ایک رفتاراش خواهش میکنم راهنمایی بفرمائید



هبچ کمی هم براش نزاشتم نمیدونم چرا اینطور شده
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 3, 2020 توسط Dr. Mosavi حرفه ای (1,100 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد.اگر رفتارهای همسر شما به ناگهان تغییر کرده است و پیش از آن رفتارهای ایشان به گونه ای دیگر بوده است احتمالا دلیل درونی یا بیرونی برای آن وجود دارد . بهتر است با ایشان بدون توهین و قضاوت کردن در این مورد صحبت کنید و دلیل تغییر رفتارهای ایشان را جویا شوید . ممکن است ایشان بخواهند با این رفتارها احساسشان یا ناراحتی خود را نشان بدهند . تا زمانی که با خود ایشان صحبت نشود نمی توان صحبتی در این مورد انجام داد. بهتر است به صورت حضوری برای بررسی دقیق این موضوع به صورت حضوری در صورت امکان با همسرتان به روانشناش مراجعه داشته باشید تا بررسی های دقیق در این زمینه صورت گیرد. علایق همسرتان را شناسایی کنید و سعی کنید با خریدن یک شاخه گل ، دیدن یک فیلم و هر چیز هرچند کوچک به ایشان توجه کنید و نشان بدهید که برایتان فرد با ارزشی است اینگونه می تواند راحت تر با ایشان صحبت کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,396 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 212 بازدید
سوال شده فوریه 17, 2019 در قبل از ازدواج توسط دلشکسته
1 پاسخ 155 بازدید
2 پاسخ 401 بازدید
1 پاسخ 133 بازدید
سوال شده نوامبر 22, 2020 در قبل از ازدواج توسط As
1 پاسخ 215 بازدید
0 پاسخ 215 بازدید
...