مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مخالف خانواده برای ازدواج

82 بازدید
سوال شده فوریه 22, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط 3mehrmah ممتاز (100 امتیاز)
سلام خسته نباشید . من و پسری ۳ سال با هم دوست بودیم و هیچگونه مشکلی از لحاظ اخلاقی و رفتار و دیدگاه با هم نداشتیم. هر دو در زمان رابطه اگر اختلاف نظری راجب چیزی داشتیم با صحبت حل میکردیم و بسیار رابطه خوب و با اخلاقی داشتیم .
تا اینکه تصمیم به ازدواج گرفته شد . پدر و مادر من از هم جدا زندگی میکنند ولی در تمام مراسماتی که رسمی و می بایست با هم حضور داشته باشند حصور پیدا میکننند پسر از این موصوع خبر داشت و روزی که درخواست کزد برای جدی شدن رابطه اقدام کنه بهش گقتم تو میدونی سطح مالی و مشکل پدر مادرمنو هر چند در زمان خواستگاری و هر چیزی که قرار باشه حضور داشته باشند با آبرو حضور دارند و خلاصه پسر باز هم اسرار بر این داشت که این چیزها اهمیت نداره برای خانواده اش . تا اینکه مادرشون اومد و گویا بعد از رفتن همین چیزا رو دلیل بر مشکل ازدواج گفته بودن و گفته بودن ازدواج ما درست نیست راهنمایی میخوام و میخوام بدونم اینطوری سنجیدن اقراد درست هست؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 22, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما در زمان فعلی قابل درک است . باتوجه به اینکه ایشان از مشکلات خانوادگی شما اطلاع داشته اند و با میل خودشان اقدام به خواستگاری کرده اند و این به این معنی می باشد که ایشان این موارد را پذیرفته اند بهتر است به ایشان فرصت بدهید تا با خانوادیشان صحبت کنند و بعد دوباره اقدام به جلو آمدن کنند . گفته شما درست می باشد و این قضاوت درستی نمی باشد و نمی توان فرد را بخاطر خانواده که در آن حق انتخاب نداشته است و یا مشکلات اقتصادی و... که تقریبا شما در آن نقشی نداشته اید قضاوت کنند برای ازدواج نیاز است که فرد کیس مقابل خود را در نظر بگیرد و برمبنای آن تصمیم گیری کند و او را بخاطر مسائلی که در آن نقشی نداشته است سرزنش نکند. دقت کنید که اگر این آقا نیز الان نظرشان عوض شده است بهتر است با دقت بیشتری به آن فکر کنید چون وابستگی زیاد ایشان به خانواده و عوض شدن سریع نظرشان در آینده و زندگی مشترکتان نیز می توانست باعث مشکلات زیادی برای شما شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,697 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 266 بازدید
2 پاسخ 202 بازدید
1 پاسخ 84 بازدید
سوال شده ژوئن 14, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 126 بازدید
سوال شده دسامبر 15, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مریم... ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 76 بازدید
سوال شده مارس 8, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ناشناس
2 پاسخ 264 بازدید
2 پاسخ 257 بازدید
1 پاسخ 70 بازدید
سوال شده می 11, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط ترنم
...