مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

وسواس من را خسته کرده است

131 بازدید
سوال شده ژان 13, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط یاسی خانم
سلام وقت شما بخیر.
من چندوقت پیش، پیش یک خانم ازطریق فضای مجازی فال گرفتم. ایشان به من گفتند که شوهرم بایکی درارتباطه. پس یعنی داره به من خیانت میکنه. این حرف ایشان خیلی حال مرا به هم ریخت.
درباره ساعت جفت وساعت معکوس که فکرکنم
به آن ساعت برعکس هم می گویند در یک سایت
می خواندم که دیدم برای ساعت10:01 نوشته همسر شما خیانت می کند.
این ساعت برای من شده مثل یک کابوس.
از دیدن آن خیلی استرس دارم.
واقعا از فکرکردن خسته شده ام. در نوشتن متن ازطریق گوشی وسواس دارم. در صحبت کردن وسواس دارم. یعنی وسواس در من وجود داشت وبعد اینکه آن خانم فالگیر برای من فال گرفت وگفت شوهرم بایکی درارتباطه. پس یعنی داره به من خیانت میکنه. بعد گرفتن این فال، وسواس من خیلی شدید شده است.
چکار کنم از شر وسواس راحت بشم؟
من شوهرم را دوست دارم. زندگی ام را دوست دارم. اما بعد ازاین فال که آن خانم فالگیر برای من گرفت کلا زندگیم به هم ریخته است. به این ساعت10:01هم خیلی حساس هستم وازاین ساعت میترسم.
وسواس در زمینه های مختلف را تجربه کرده ام.
وسواس نجس بودن، وسواس اشتباه بودن نماز، و وسواس در خیلی زمینه ها.
میشد هرجور که شده وسواس به هرچیزی را تحمل کرد اما واقعا وسواسی که بعد ازگرفتن آن فال و وسواس به ساعت 10:01دقیقه در من به وجود آمده واقعا زجر آور است. کاش بشود تصادف کنم حافظه ام را از دست بدهم و دوباره زندگی را شروع کنم.
یعنی فکرکنم اینطور باید بگویم که من قبل گرفتن فال هم وسواس داشتم. اما بعد گرفتن فال پیش آن خانم فالگیر، وسواس من خیلی شدیدتر شده است. می‌خواهم یک متن را در گوشی بنویسم خدانکند یک اشتباه تایپی داشته باشم وگرنه دیوانه میشوم. البته به نظرم حساسیت من به نوشتن وقتی پیش می آید که درباره یک موضوع حساس باشم وبخاطرش استرس داشته باشم. یا فکرمیکنم فلان کلمه را باید فلان مدل می نوشتم یا به جای فلان کلمه باید کلمه دیگر می نوشتم یا فلان قسمت از متن باید فلان علامت نگارشی را می نوشتم یا کلمه ها به هم خیلی نزدیک هستند وباید ازهم فاصله داشته باشند یا نکندفاصله
کلمه ها ازهم زیاد باشد وباید به هم نزدیک باشند وهرچیزی که درنوشتن متن درگوشی به آن حساس باشم و واقعا این ها برایم زجر آور است. در صحبت کردن هم دچار وسواس شده ام. اینطور پیش برود باید کلا سکوت کنم و لال شوم.
سوال من از شما این است که آیا فال حقیقت دارد؟ حالا هرنوع از فال که باشد؟ و به هرطریق که گرفته شود چه ازطریق فضای مجازی چه ازطریق حضوری؟
وچه از طریق موکل، چه ازطریق جن، وچه ازهرطریق دیگر؟
و فال هایی که به صورت رایگان درفضای مجازی هستند
وآن هارا میخوانیم حقیقت دارند؟ حالا هرنوع از فال رایگان که درفضای مجازی است؟
و سوال دیگر من از شما این است که آیا ساعات جفت، وساعات برعکس که فکرکنم ساعت معکوس هم به آن می گویند، وساعات آیینه ای وامثال دیگر ساعت که برای آن ها توضیح گفته شده واقعیت دارند؟
که گفتم دریک سایت دیدم برای ساعت 10:01
نوشته بود همسرشما خیانت می کند.
حتی این وسواس هم گاهی سراغم می آید که به سایتی که سوال در آن می پرسم اعتماد نکنم وفکرکنم دروغ به من گفته
می شود. شما فکر کنید چقدر می تواند زجر آور باشد که هم برای حل مشکل خود به یک سایت مراجعه کنید هم به جوابی که به شما می دهند اعتماد نکنید و خیالتان راحت نشود.
خواهش میکنم به من کمک کنید من نجات
پیدا کنم وبه زندگی عادی برگردم.
کاش میشد مغزم را دربیارم ودیگر نتوانم فکرکنم.
دارای دیدگاه ژان 14, 2023 توسط دکتر عباس عباسی
این افکار مسخره رو بذار کنار
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 13, 2023 توسط هیچ حرفه ای (540 امتیاز)
سراغ این مزخرفات نرید اینا الکیه شما دچاره وسواس شده این افکار رو رها کنید.
پاسخ داده شده ژان 24, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

این افکاری که دارید همه نشان از وسواس دارد و در این مورد نیاز است که حتما شما برای درمان اقدام کنید چون یک راحل کلی برای این مشکل وجود ندارد و نیاز است که در طی جلسات روان درمانی این مشکل شما بررسی و درمان شود.

در این مسیر همه این باورها و درگیری های فکری از ساعت تا افکار جن و... همه در همین مسیر می باشد پس بهتر است که با کمک روانشناس در این مورد پیش بروید .

وسواس با درگیری فکری زیاد و کاهش انرژی شما در مسائل مهم زندگیتان همراه می شود و اگر درمان نشود انرژی زیادی از شما و حتی اطرافان می گیرد پس بهتر است روند درمان را طی کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,767 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 306 بازدید
1 پاسخ 247 بازدید
سوال شده ژان 15, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 262 بازدید
سوال شده سپتامبر 24, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط اااا
2 پاسخ 489 بازدید
2 پاسخ 305 بازدید
2 پاسخ 169 بازدید
سوال شده اکتبر 11, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 82 بازدید
2 پاسخ 76 بازدید
سوال شده ژان 9, 2023 در مشاوره تحصیلی توسط ARA
...