مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کمک؟ نمیدونم دقیقا چه عنوانی باید گذاشت

168 بازدید
سوال شده ژان 15, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط محمد
حس درد دارم درسته شاید مشکلم در برابر شما مسئله * بزرگی نباشه ولی نمیدونم چیکار کنم دیگه زنده و مرده بودنم رو نمیتونم تشخصیس بدم در ظاهر زنده ولی در باطن مرده؟ چرا نمیتونم از زندگی لذت ببرم؟ میدونید .. حس میکنم دارم به دنیا و ادامای اطرافم بیتفاوت میشم من دیگه برای چییزی تلاش نمیکنم چرا اینطوری شدم من فقط نمیدونم نمیتونم از کسی متنفر باشم چرا من میترسم؟ من دیگه نمیتونم کاری بکنم خیلی حالم بده حس میکنم دیگه به هیچ چیز و هیچ کسی نمیتونم علاقه * نشون بدم حتی صحبت کردن تفکر همچیم حس میکنم دست خودم نیس فکر میکنم دارم سر میشم هیچ چیزی حس نمیکنم حتی وقتی کسی بهم اهانت و ضربه میزنه واکنش خاصی نشون نمیدم میشه گفت حس نمیکنم مسله بعدی به عنوان * پسر نمیتونم مثل پسر ها فکر کنم میدونید چی میگم نمیتونم درست توضیحش بدم.. من چطور باید از پس زندگیم بر بیام؟ خستم خیلی میدونید نتوسنتم درست توضیح بدم و همه چی درهم برهم شد
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 15, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما آقا محمد

ببینید این علایمی که بیان می کنید نشان از بهم ریختگی روحی و سردرگمی هویت برای شما دارد و خب در این مسیر عموما انسان ها با این مشکلات در مسیر زندگیشان مواجهه می شوند اما موضوعی که اهمیت دارد این است که شما زمانی که احساس کردید از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارید برای درمان اقدام کنید چون شرایط روحی شما در مسیرهای تصمیم گیری و عملکرد شما در زمینه های مختلف تاثیر زیادی دارد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/حضوری تخصصی داشته باشید
021-88422495
پاسخ داده شده ژان 15, 2023 توسط ༻ߊ‌ܦ̈یߊ‌ܝ̇ߺـــوܢܚ⛴༻ حرفه ای (460 امتیاز)
سلام ،شما دچار سردرگمی های توی زندگی شدین،و اینکه احساس باطن مرده داشتن هم از این نشات میگیره که احساسات(خوشحالی،ذوق کردن،هیجان مثبت و هیجان منفی،خشم و...)برای شما کمرنگ شده یعنی ممکنه به مسائل مختلف بی اهمیت و بی توجه هم شده باشی.بی علاقگی به همه چیز و همه افراد هم نشات گرفته از حس بی تفاوت شدن و کمرنگ شدن احساسات شما هست.
ذهن شما دچار آشفتگی و سردرگمی شده و برای برطرف کردن وضعیت بلاتکلیفی و سردرگمی و آشفتگی ذهنی شما بهتره که مراجعه حضوری به روانشناس داشته باشید چرا که آشفتگی و سردرگمی ذهنی بر روی تمام جنبه های زندگی موثر هست و تلاش نکردن در زندگی باعث پسرفت شما در جنبه های درسی،ارتباطی،شغلی میشه و شکست ها و پسرفت های متعدد پشت سر هم باعث ناامیدی کامل شما میشه و بهتره برای جلوگیری از پیشروی این وضعیت اقدام به روانشناس داشته باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,812 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,165 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 133 بازدید
3 پاسخ 180 بازدید
2 پاسخ 188 بازدید
2 پاسخ 308 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط .Leila. حرفه ای (200 امتیاز)
1 پاسخ 466 بازدید
1 پاسخ 183 بازدید
سوال شده ژوئیه 10, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط دختری ک کمبود محبت داره
2 پاسخ 198 بازدید
سوال شده مارس 15, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط nahid حرفه ای (300 امتیاز)
...