مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ترس داشتن هنگامی که توپ تو پام هست

117 بازدید
سوال شده ژان 20, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام
من وقتی هنگام فوتبال بازی کردن توپ تو پام هست ترس دارم و برای من سوال ایجاد می‌شود که آیا میتونم توپ رو از بازیکن مقابل عبور دهم یا اصلا می تونم به هم تیمیم پاس بدم یا نه؟
لطفا راهنمایی کنید که چجوری این ترس و شک رو رفع کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 20, 2023 توسط emad حرفه ای (940 امتیاز)
سلام.این نگرانی تا حدی طبیعی هست و باعث ایجاد و تقویت حس مسئولیت پذیر بودن میشه و اگر این نگرانی در حد مناسب باشه باعث میشه که کار تیمیت رو به خوبی انجام بدی. اما اگر که بیش از حد احساس میکنی تمام مسئولیت کار تیمی توی اون  موقعیت انگار روی دوش تو هست و برد و عامل باخت بازی فقط خودتی،یا روحیه کاملا آرمانی داری و حس میکنی باید همیشه کار تیمی عالی ای داشته باشی وفکرهای زیادی توی اون لحظه میکنی و اذیت هستی،یا نگرانی که بخاطر موفق نشدن توی پاس دادن و.... سرزنشت کنن یا تحقیر و طرد بشی بهتره به روانشناس مراجعه داشته باشی،البته این نگرانی ها با تمرین ورزشی و تقویت اعتماد به نفس ممکنه به خوبی رفع بشه و اینکه کمی هم  کمتر  توجه کردن یا بی توجهی ( بیخیال بودن)کمک کننده هست که با خودت بگی اگر هم نشد مشکلی نداره،همیشه ما نمیتونیم موفق باشیم و همیشه هم  اون چیزی که ما میخواهیم اتفاق نمی افته.
دارای دیدگاه ژان 21, 2023 توسط بی نام
خیلی خیلی تشکر
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,491 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 445 بازدید
2 پاسخ 246 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط نسرین
5 پاسخ 473 بازدید
1 پاسخ 179 بازدید
...