مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خواهش میکنم بهم کمک کنید خیلی احساس گناه میکنم

159 بازدید
سوال شده ژان 21, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط ماریا
ویرایش شده ژان 22, 2023
سلام لطفاً پاک نکنید من ۱۷ سالمه و دخترم و جدیدا حس میکنم که دخترا گرایش دارم و خیلی احساس گناه می‌کنم در حالی که هیچ کار اشتباهی انجام ندادم من قصد نداشتم این موضوع رو به کسی بگم چون خجالت میکشیدم ولی خب الان مجبور شدم و دارم میگم نمیگم به پسرا گرایش ندارم ولی باز حس میکنم گرایشم به دختراست بگم من از این فیلما که تاثیر اونا باشه کلا نمیدونم چرا از نظرم اندام دخترا خیلی بهتر از پسراست و متاسفانه دوست دارم با دخترا رابطه داشته باشم میشه کمکم کنید؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 21, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم در این مسیر بهتر است بجای سرزنش کردن خودت به احساسات و نیازهایی که تجربه می کنید بیشتر توجه کنید چون اهمیت دارد که شما در سنین نوجوانی به شناخت بهتری از خودتان برسید و اگر با مشکلی در زمینه هویتی و جنسی روبرو هستید در همین زمان برای بررسی و درمان آن اقدام کنید چون این مسئله می تواند تمام مسیرهای زندگی و انتخاب و ارتباطی شما را تحت تاثیر قرار بدهد .

بهتر است به کمک خانواده برای مراجعه به روانشناس اقدام کنید اما فعلا نیازی به بیان اینکه دقیقا مسئله شما چیست نمی باشد و می توانید بیان کنید برای عبور بهتر و شناخت بهتر خودتان در دروان نوجوانی نیاز به این خدمات دارید .
دارای دیدگاه ژان 21, 2023 توسط ماریا
ببخشید به نظرتون تلفنی نمیشه انجامش داد؟ چون خونواده * من با این فکر بزرگ شدند که هر کسی میره پیش روانشناس دیوونه ست تلفنی حل میشه؟
پاسخ داده شده ژان 21, 2023 توسط فرید حرفه ای (5,360 امتیاز)
سلام
بهترین راهکار مراجعه به روانشناس متخصص تو این حوزه هست. منم قبلا مشکلات خاصی داشتم. چند جلسه رفتم مشاوره. با این که متنفر بودم از مشاوره. اما واقعا تاثیر داشت.
بالاخره اونا تخصصشونه. وارد هستن تو این زمینه.
دارای دیدگاه ژان 21, 2023 توسط ماریا
درسته ولی خب من گفتم بالا که مشکل خونوادم
پاسخ داده شده ژان 23, 2023 توسط چایکو حرفه ای (2,400 امتیاز)
سلام دوست عزیز^^

میدونی نگرانیت قابل توجه ولی اینم در نظر بگیر تو الان یه نوجوونی .. دوره ای که پر از تغییراته و ثباتی نداره ...گاهی علاقه ای به هیچ کس نداری ...گاهی به هم جنس خودت علاقه خاصی نشون میدی...و گاهی هم به جنس مخالفت علاقه شدیدی داری!!....میدونی فعلا هیچ چیزی معلوم نیست که گرایشت چیه پس لطفا به خودت استرس نده و حس گناه نکن این دست تو نیست و تو تقصیری تو این قضیه نداری!...باشه؟.....من بهت توصیه میکنم که فعلا از دوستای دخترت فاصله بگیری ... خودتو با کتاب و فیلم و سریال و رمان ذهنتو اروم کنی زمانتو صرف چیزای دیگه کنی و فکرای گرایشت رو دور بریزی بهش فک نکن !....حس گناه هم نکن تو زمانی باید حس گناه کنی که دست خودت بوده و کار اشتباه رو انجام دادی!.....فقط از فکر دخترا و فکر اینکه با اونا ارتباط برقرار کنی جوری که تو ذهنته هر چقدر میتونی دور شو ......به نظر من اگه پسر خاله ای یا پسر عمویی داری اگه مهمونی و اینا میری با اونا حرف بزنی شاید موثر باشه اینکه فکرت از دخترا پرت شه !!
دارای دیدگاه ژان 24, 2023 توسط چایکو حرفه ای (2,400 امتیاز)
معلومه!!! تو اینترنت هم سرچ کنی تست گرایش جنسی میگه برای افراد بالای 18 و بالغین ... افرین^^ ...خواهش میکنم ❤
دارای دیدگاه ژان 24, 2023 توسط ماریا
مرسیییی ❤️❤️❤️
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,303 دیدگاه

2,089 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 226 بازدید
1 پاسخ 117 بازدید
0 پاسخ 480 بازدید
1 پاسخ 174 بازدید
3 پاسخ 550 بازدید
...