مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل قبل ازدواج

69 بازدید
سوال شده ژان 25, 2023 در قبل از ازدواج توسط حمیده
سلام و وقت بخیر،سوالی که خدمتتون داشتم این هستش که من با پسری ۴ سال هست که در ارتباط هستم به صورت مجازی و خانواده هامون هم برای ازدواج در جریان هستند،مشکلی که اینجا هست بحث های زیادی هست که بینموت اتفاق میفته و من همیشه حس میکنم این غیرطبیعیه که اینجور بشه،اختلاف نظرهامون بسیار زیاده و سر همین ها هم بحث ایجاد میشه،میخواستم بدونم این عادی هستش یا واقعا اینطور بحث ها یه مشکل بزرگ در آینده میشن؟!
سوال بعدیم اینکه ایشون خیلی سریع عصبی میشن و در عصبانیت متوجه رفتار و گفتارشون نیستن و بددهن میشن،باید چیکار کنم که تو این مورد اصلاح بشن؟!
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 25, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما حمیده جان

ببین عزیزم در اول اینکه اگر در شرایط سن نوجوانی وارد این ارتباط شده اید به این امید که آینده آنگونه می شود که می خواهید خب این مسیر پر ریسکی است و خب بهتر است که در کنار احترام به احساسات و نیازهای خود به واقعیت های بیرونی نیز توجه کنید چون بهتر است زمانی برای ازدواج تصمیم گیری کرد که هم شرایط سنی و رشدی وجود داشته باشد و هم امکان رسمی کردن یک ارتباط وجود داشته باشد.

در مورد دوم برای شناخت برای تصمیم گیری برای ازدواج بهتر است در کنار مسیر تعاملی پیام، تصویری حتما شناخت در دنیای واقعی هم وجود داشته باشد چون می توانید سبک رفتاری و شخصیتی فرد را در مسیر تعامل با خودتان و دنیای بیرون بهتر تجربه کنید.

در مورد سوم شما بیان می کنید بحث و اختلافات زیادی دارید خب در ارتباط اختلاف وجود دارد اما اگر میزان آن زیاد است خب می تواند از تفاوت های شخصیتی و رفتاری و فرهنگی و... نشعت بگیرد در کنار اینکه مسیر پاسخ دهی هرکدام از شما و مسیر تعاملی که باهم دارید اهمیت زیادی دارد چون این بحث ها اگر موضوعات مهمی را شامل شود خب می تواند بعد زیادی از مسیر زندگیتان را تحت تاثیر قرار بدهد و در کنار اینکه خب اگر نتوانید مسیر تعاملی سازنده ای داشته باشید یک اختلاف و بحث می تواند سالها ادامه پیدا کند.

در مورد چهارم شما بیان می کنید که این آقا سریع عصبانی می شوند و بددهنی می کنند و... خب این موردی نیست که شما بتوانید برای تغییر آن کاری کنید و اگر خود این آقا نسبت به این شرایط رفتاری خود بینش داشته باشند در جلسات روان درمانی می توانیم به ایشان کمک کنیم .

اما دقت کنید که شما نیاز است بر مبنای واقعیت تصمیم گیری کنید و نه به این امید که با ازدواج همه چیز درست می شود.

در این مسیر اگر در شرایط سنی ازدواج هستید بهتر است برای مشاوره پیش از ازدواج اقدام کنید و اگر نه خب بهتر است خودتان برای بررسی دقیق شرایط و مسائل و بعد تصمیم گیری به روانشناس مراجعه کنید چون هرچقدر این روابط طولانی تر شود خب به دلیل وابستگی تصمیم گیری نیز سخت تر می شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,624 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 74 بازدید
سوال شده 7 ژان 2024 در قبل از ازدواج توسط ell ممتاز (100 امتیاز)
0 پاسخ 62 بازدید
سوال شده ژوئن 21, 2023 در قبل از ازدواج توسط بهاره
1 پاسخ 238 بازدید
2 پاسخ 71 بازدید
سوال شده می 31, 2023 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 70 بازدید
سوال شده ژوئن 17, 2022 در قبل از ازدواج توسط امین
1 پاسخ 268 بازدید
سوال شده مارس 15, 2022 در قبل از ازدواج توسط مریم
2 پاسخ 270 بازدید
سوال شده مارس 15, 2022 در قبل از ازدواج توسط مریم
1 پاسخ 73 بازدید
سوال شده Mar 26, 2022 در قبل از ازدواج توسط نیلما
1 پاسخ 70 بازدید
سوال شده Mar 25, 2022 در قبل از ازدواج توسط نیلما
1 پاسخ 93 بازدید
سوال شده فوریه 20, 2022 در قبل از ازدواج توسط Maryami ممتاز (120 امتیاز)
...