مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاوره خانوادگی

75 بازدید
سوال شده فوریه 28, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط پری ۲۲ساله
باسلام
من پری ۲۲ساله هستم که باشوهرم که ۲۱سال اختلاف سنی داریم زندگی میکنم ویک دختر۳ساله دارم شوهرم خیلی سرد بامن رفتارمیکنه واصلامنو درک نمیکنه دیگه خسته شدم میخوام طلاق بگیرم ولی خانواده ام منوتوخونشون راه نمیدن وشدیدا باطلاق مخالفن حالاازشمامشاوره * عزیزکمک میخوام چیکارکنم؟؟؟؟
من ازقبل از ازدواج به اقایی علاقه مندبودم ولی بعداز ازدواجم هنوزهم بهشون فکرمیکنم ودرگیرشم بااین حال که اون اقاازدواج کرده وبچه داره ولی مدام بفکرشم وگاهی حتی به خودکشی فکرمیکنم نمیدونم چیکارکنم حتی اگه طلاق بگیرم جایی برای رفتن ندارم
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 28, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر بود قبل از ازدواج به این میزان اختلاف سنی که می تواند با خود اختلاف در احساسات، مسائل جنسی، اجتماعیو... را به دنبال داشته باشد بیشتر دقت می کردید و اشتباه دوم شما این بوده است که زمانی که هنوز از نظر ذهنی به فرد دیگری می اندیشید به ازدواج روی آوردید و بسیاری از افراد گمان می کنند که با ازدواج این مسائل درست می شود . بهتر است با همسرتان بدون توهین و در آرامش و بدون مقصر جلوه دادن یکدیگر صحبت کنید و قبل از تصمیم گیری برای طلاق مشاوره را با ایشان تجربه کنید تا در این مسیر به هردوی شما کمک شود و بتوانید بهتر از علایق و نیازهای یکدیگر آگاهی پیدا کنید و این موضوع باعث بهتر شدن مسیر زندگیتان شود . دقت کنید که برای طلاق فرصت دارید اول تلاش خود را در این مسیر انجام بدهید و در صورتی که اتفاق مثبتی رخ نداد بعد می توانید با خانواده مشورت کنید و دلایل خود را توضیح بدهید شما برای طلاق نیاز به اجازه پدر و مادر ندارید اما بهتر است بعد از اطلاق حامی برای کنارتان بودن داشته باشید . در مورد ان آقا نیز بهتر است پذیرش کنید که آن رابطه به اتمام رسیده است و هرچند که در آن زمان احساسات شما قابل احترام است اما تا زمانی که پذیرش این موضوع برای شما رخ ندهد ممکن است در روند زندگی مشترکتان تاثیرات منفی ایجاد شود . به صورت خصوصی برای این موضوع و افکار خودکشی و ناامیدیتان نیز حتما با روانشناس صحبت کنید شما حتی برای طلاق نیاز به آرامش دارید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,074 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 50 بازدید
سوال شده Mar 9, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 230 بازدید
1 پاسخ 61 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
4 پاسخ 204 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط نیایش
0 پاسخ 68 بازدید
سوال شده ژوئیه 19, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مریم
1 پاسخ 161 بازدید
سوال شده می 16, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 104 بازدید
سوال شده اوت 15, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط هستی
1 پاسخ 101 بازدید
2 پاسخ 72 بازدید
سوال شده 15 فوریه 2024 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ZahrA,sednd حرفه ای (260 امتیاز)
...