مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چرا شبها انقدر خواب میبینم؟

115 بازدید
سوال شده فوریه 2, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
چرا هر حسی که در طول روز بر اثر اتفاقات مختلف تجربه میکنم ،عینا یا قویتر در خواب دوباره حس میکنم؟
مثل وقتی به سگم محبت میکنم سگم در خواب به پرنده مثل بلبل ظاهر میشه و کلی به من علاقه نشون میده و ...
3 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 2, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببینید خواب نشان از درگیری های فکری و احساسی و هیجانی دارد که شما در طول روز تجربه می کنید و خب یک امر طبیعی در مسیر رشد انسان می باشد.

اما اگر میزان این خواب ها زیاد است و یا برای شما درگیری فکری ایجاد کرده است بهتر است که برای بررسی دقیق تر با کمک روانشناس پیش بروید.
پاسخ داده شده فوریه 2, 2023 توسط فرید حرفه ای (5,360 امتیاز)
سلام دوست عزیز. ببینید هر چیزی که ما ادما در دنیای خواب میبینیم، در واقع یک دنیای کاملا واقعی هست که همین الان که شما دارین این جملات رو می خونید، در حال وقوع و جریانه. نمیدونم موضوع جهان های موازی رو چقدر شنیدین.  دژوا هم ممکنه به جهان های موازی یا جهانی قبل از جهان ما ربط داشته باشه. این که شما خواب هایی با موضوعات روز مرگی هاتون میبینید، بر میگرده به هوش بالای شما، IQ * بالا. که ممکنه الان بالقوه باشه تو وجودتون. پس نگرانش نباشید. اگر حرفام رو قبول دارین و براتون جالبهگ بفرمایید تا بیشتر صحبت کنم.
دارای دیدگاه فوریه 2, 2023 توسط بی نام
سلام دوست من .ممنون از جوابتون . بله برام خیلی جالب بود اگه بیشتر راهنمایی کنید ممنون میشم.
آخه من وقتی به خواب میرم تا لحظه ای که بیدار میشم انواع و اقسام خواب هارو میبینم.از خواب های سیاه و سفید ،رنگی ،سریالی،جنایی،تکراری،نیمه کاره و کلی خوابهای دیگه که همشم با جزئیات بعد از بیداری یادم میمونه و حتی بعضیاشون هم در طول روز با دیدن بعضی تصاویر یادم میان. در واقع من در دو دونیا در حال زندگیم ،زندگی در دنیای بیداری و زندگی در دنیای خواب.که البته دنیای خواب رو ترجیح میدم به دلایلی
دارای دیدگاه فوریه 3, 2023 توسط فرید حرفه ای (5,360 امتیاز)
سلام مجدد. منم گاهی این طوری میشم. ولی نه به شدت شما. اولا نگران این موضوع نباش. سعی کن روی چیزای خوب تمرکز کنی.عمیق روش فکر کنی.
احساس میکنم بتونی با دنیا هایی که در عالم خواب میبینی ارتباط برقرار کنی. ولی زمان بره. دختری رو میشناسم که میتونه این کارو بکنه. حتی تو خواب چیز هایی رو میبینه که چند روز بعدش دقیق اتفاق می افته.
فکرت رو از چیزای بد و موضوعاتی که علاقه نداری، دوور کن.  دنیای الانت که ولقعی هست رو اون طور که میخوای بساز.
پاسخ داده شده می 2, 2023 توسط بی نام
این پدیده به نام "بازتاب خواب" معروف است. در واقع، مغز شما در طول روز تجربه هایی را که دارید، ذخیره می کند و در طول خواب، این تجربه ها را مرور می کند. این بازتاب خواب، نشان دهنده این است که مغز شما در حال یادگیری و ذخیره سازی اطلاعات است و این باعث می شود که تجربه های روزانه شما در خواب تکرار شوند. همچنین، احساساتی که در طول روز تجربه می کنید، می توانند در خواب شما تقویت شوند و به شما کمک کنند تا با این احساسات بهتر کنار بیایید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,781 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 378 بازدید
...