مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شوهرم تمییز نیست.

112 بازدید
سوال شده Mar 8, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سس سفید
سلام من مشکلات زیادی تو زندگی دارم، از بابت همسرم و این خیلی منو اذیت می کنه کمک کنید..
البته مفاد سخنم این نیست که همسرم100درصد بده،نه،ولی بعضی از خصوصیات حرصمو در میاره و باعث سختی تو زندگی میکنه
اولین مشکل  اینکه به تمیزی و نظافت خودش اهمیت نمیده، با وجود اینکه شغلش جوریه که دائما عرق میکنه و عرق باعث بدبو شدن بدن و لباس میشه.در ضمن این مطلب باید بگم که ما وضع مالیمون خوبه اما همسرم برا خودش لباس نو نمی خره دیر به دیر میخره،همیشه هم مثل شلخته هاست..ولی من 27سالمه برعکس شوهر مم.نمی گم ولخرجم ولی مرتب و تمیزم و در حد معقول خرید می کنم.
البته شاید بگین این چه مشکلیه همه مشکلاشون ضخیم و عمیقی دارم بشین زندگی تو بکن،خیانت  و فلان کار نکرده.
اما منم ادمم چشمم که به مردای مرتب میخوره دلم میخواد هرکس و ناکسی شوهرم میبوده دچار مقایسه میشم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 9, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد و هر زوج جوانی دوست دارد که فرد مقابل او به پوشیدن لباس و مرتب بودن خود اهمیت بدهد چون این موضوع مخصوصا برای زنان باعث می شود که زمانی که کنار همسرشان هستند احساس قدرت بیشتری کنند و رضایت بیشتری داشته باشند پس توجه به ظاهر نیز در کنار بقیه موضوعات از اهمیت برخوردار است.  یکی از عوامل ضروری برای رشد دادن عشق و صمیمیت در روابط زن و شوهر ها گفتن حقیقت است، اما وقت شناسی نیز به همان اندازه مهم است. شما برای آنکه عشقی ماندگار و با دوام داشته باشید، بایستی در زمان مناسب و به روشی که همسرتان از آن آزرده نگردد و به او آسیبی نرسانید، با او صحبت کنید.هنگامی که مرد احساس کند که قدر و ارزش او درک می شود، راحت تر به همسرش گوش داده و با مهربانی به احساسات و نقطه نظرات او توجه کرده و پاسخ می دهد. اگر مرد احساس کند که همسرش قدر و ارزش او را درک نمی کند، به جای اینکه صحبتهای همسرش را بشنود. بهتر است سعی کنید هر روز قبل از خروج او از خانه لباس مرتب برای او بر روی تخت بگذارید و همچنین سعی کنید زمانی که او دوش می گیرد او را در آغوش بگیرید و به او نشان بدهید که چقدر تمیز بودن او برایتان اهمیت دارد بعد از حمام با خریدن یک خوشبو کنند برای او می توانید به نتیجه بهتری برسید و سعی کنید با شوخی و خنده این کار را انجام بدهید. نشان بدهید که کارکردن او چقد برایتان ارزش دارد و درک می کنید شرایط او را ولی در آرامش و بدون توهین بیان کنید که دوست دارید او به خودش نیز برسد چون وقتی این اتفاق رخ می دهد شما آرامش بیشتری دارید .تشویق او در زمانهایی که تمیز و مرتب است می تواند به شما کمک زیادی کند و این تشویق می تواند به صورت لفظی و عملی باشد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,043 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 208 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط .....
0 پاسخ 514 بازدید
سوال شده Mar 16, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط mahdyehnasiri76 ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 69 بازدید
سوال شده ژان 28, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط حسین2 ممتاز (120 امتیاز)
2 پاسخ 92 بازدید
1 پاسخ 210 بازدید
1 پاسخ 279 بازدید
سوال شده سپتامبر 7, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 145 بازدید
1 پاسخ 397 بازدید
1 پاسخ 348 بازدید
...