مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه جنسی و زناشویی

226 بازدید
سوال شده Mar 9, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام من ۵ساله ازدواج کردم و ۹سال با همسرم اختلاف سنی دارم. تقریبا تو یک سال اول زندگی چون توی سن کمی ازدواج کرده بودم چیز زیادی از روابط جنسی نمیدونستم و به قول همسرم از لحاط جنسی مریض بودم.ولی الان خیلی بهتر شدم و یاد گرفتم چیکار باید انجام بدم. ولی هنوزم با اینکه تقریبا هفته ای دوبار رابطه داریم اونی نشدم که همسرم میخواد. هنوزم مشکل داریم چون من از لحاط جنسی متوسط و همسرم خیلی خیلی داغه.همین شد همسرم میخواست با یه خانومی که حدودا ۱۳ سال از خودش بزرگ بود رو ضیغه کنه که من فهمیدم و دیگه نشد. ولی بعد از اون الان ۴ساله تقریبا همسدم هر روز  میگه من از میخوام یه نفر رو صیغه کنم تو برام کافی نیستی. علاوه بر اون دایم تو تلگرام با خانوما در ارتباطه و کاملا عاشقانه حرف میزنه باهاشون. بهش گفتم چرا اینکارو میکنی جواب خاصی نمیده. من شاید از لحاظ جنسی ۱۰۰ در۱۰۰ اونی نباشم که اون میخواد ولی از لحاظ محبت کم نمیذارم اصلا. احساس میکنم ذاتا دوست داره با چند نفر باشه. واقعا خسته شدم
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 9, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد بهتر است دقت کنید که در رابطه زناشویی یک سری اختلافات بین همه زوجین وجود دارد اما این موضوع نیاز دارد تا به صورت دقیق بررسی شود و برای رفع آن گام بردارید اینکه همسرتان تنها به این دلیل به خیانت روی آورده باشند به نظر نیاز به بررسی دقیق تر دارد . بهتر بود با توجه به اینکه از اول ازدواجتان نسبت به رابطه جنسی باهم مشکلاتی داشته اید به صورت حضوری به متخصص سکس تراپی مراجعه می کردید و یان موضوع  را مورد بررسی دقیق تر قرار می دادید چون این موضوع می تواند در بقیه روند زندگی نیز تاثیر گذارد . اما در مورد رفتارهای فعلی همسرتان بهتر است در آرامش و بدون توهین در مورد چت کردن ایشان و یا تکرار دائم صیغه کردن با ایشان صحبت کنید و مشخص کنید که این صحبتها و رفتارهای همسرتان در نظر شما چه نام دارد چون ممکن است اگر ایشان می دانند که شما چت های عاشقانه ایشان را می بینید و واکنشی نشان نمی دهد ممکن است فکر کنند این کار از نظر شما مشکلی ندارد و حتی ممکن است بیان کنند که این که خیانت نمی باشد اما بهتر است شما دیدگاه خودتان را در آرامش و بدون توهین به ایشان بیان کنید و به صورت حضوری برای بررسی دقیق مشکلاتتان به روانشناس مراجعه داشته باشید تا زمانی که با همسرتان صحبت نشود و دلیل اینگونه رفتارهای ایشان مشخص نشود نمی توان نتیجه گیری درستی انجام داد. هیچ فردی کامل نمی باشد و بهتر است شما بخاطر این موضوع خود را سرزنش نکنید چون نیاز است که هردوی شما به یک توافق دوطرفه برسید و حتی گاه برای آرامش یکدیگر یک سری رفتارهای جنسی انجام بدهید و این یک رابطه دوطرفه می باشد و همان میزان که توجه و مراقبت شما را می خواهد از همسرتان نیز همین توقعات وجود دارد. سعی کنید فانتزی های جنسی همسرتان را بشناسید و در رابطه جنسی از انها استفاده کنید و همچنین تنوع در پوزیشن های جنسی و معاشقه قبل از این رابطه به هردوی شما برای کسب لذت بیشتر کمک کننده می باشد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,101 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 370 بازدید
سوال شده مارس 2, 2020 در زوج درمانی توسط ایدا
1 پاسخ 433 بازدید
سوال شده دسامبر 20, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط A.m حرفه ای (860 امتیاز)
2 پاسخ 862 بازدید
سوال شده مارس 25, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
3 پاسخ 960 بازدید
1 پاسخ 432 بازدید
سوال شده می 12, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 333 بازدید
سوال شده ژان 7, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط farhad69 ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 277 بازدید
سوال شده نوامبر 10, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 121 بازدید
سوال شده می 2, 2018 در قبل از ازدواج توسط بهار
2 پاسخ 666 بازدید
سوال شده می 24, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 521 بازدید
سوال شده می 23, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...