مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

قبل از ازدواج رفتارهایی دوران عقد

506 بازدید
سوال شده Mar 9, 2019 در قبل از ازدواج توسط مهدی
سلام
چند ماهی هست الان نامزدم ک عقدم هست خیلی سرد شده البته میبینی یه روز خوبه ده روز بد رفتارش حتی طوری بد میشه ک به آشنایان نزدیک هم میگه ک هیچ حسی به من نداره ولی هیچ وقت رو در روی به خودم اینو نمیگه تا اینکه خودم بش گفتم چرا این حرف رو زدی پیش آشنایان میتونستی به خودم بگی گفت چون نمیدونم دلیل سرد شدنم چی هست البته خودش هم متوجه شد وقبول داره که من هیچ کمی از همه لحاظ براش نزاشتم  وتصمیم هم داره رفتاراشو درست کنه نمیدونم جریان چی هستش لطفا کمک کنید چرا اینطوری رفتار میکنه آیا ممکنه درس شه رفتار سردش با اینکه خوش میخواد؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 9, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در اول بهتر است باهم در آرامش صحبت کنید و با هم به یک توافق دوطرفه برسید که مسائل خصوصی را تنها در بین خودتان نگه دارید و از بازگو کردن آنها در کنار دیگران و برای دیگران خوداری کنید چون این موضوع باعث می شود زندگیتان راجت تر در معرض آسیب قرار گیرد . در مورد رفتارهای سرد همسرتان نیز بهتر است به صورت حضوری با ایشان به مشاوره مراجعه کنید تا بررسی لازم صورت گیرد تا زمانی که با خودشان صحبت نشود و بررسی لازم صورت نگیرد نمی توان در این مورد صحبتی انجام داد. بهتر است کنار توجه به نیازهای ایشان سعی کنید از نظر عاطفی نیز توجه زیادی داشته باشید چون زنان نیاز عاطفیشان برایشان در اولویت قرار دارد و اینکه سعی کنید علایق همسرتان را بشناسید و با انجام انها به او نشان بدهید که برایتان فرد با ارزشی می باشد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895

شاد باشید
دارای دیدگاه مارس 13, 2023 توسط بی نام
با تشکر از پاسخ شما. با همسرم در مورد مشکلاتش صحبت کردم و سعی کردم به او کمک کنم. اما هنوز هم رفتارش سرد است و من نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم. آیا بهتر است به مشاوره مراجعه کنیم؟
دارای دیدگاه مارس 13, 2023 توسط بی نام
بله، به نظر می‌رسد بهتر است به مشاوره مراجعه کنید تا بتوانید با هم به رفع این مشکل بپردازید. مشاوره می‌تواند به شما کمک کند تا رفتارهای همسرتان را بهتر درک کنید و راه‌حل‌هایی برای بهبود رابطه خود پیدا کنید. همچنین، مشاوره می‌تواند به شما کمک کند تا با احساسات خود بهتر آشنا شوید و راه‌حل‌هایی برای مقابله با آنها پیدا کنید. لطفا با کانون مشاوران ایران تماس بگیرید و از خدمات مشاوره آنها استفاده کنید.
پاسخ داده شده مارس 13, 2023 توسط بی نام
سلام،

احتمالاً دلیل سرد شدن او از نظر عاطفی است. ممکن است با مشکلاتی در زندگی خود مواجه شده باشد یا ممکن است به دلایل دیگری از نظر عاطفی به شما نزدیک نباشد. در هر صورت، این به هیچ وجه به معنای این نیست که او از شما بیزار است یا دوست ندارد. بهتر است با او در مورد مشکلاتش صحبت کنید و به او کمک کنید تا با مشکلات خود روبرو شود. همچنین، شما نیز باید به او نشان دهید که برایتان اهمیت دارد و به او احترام بگذارید. با صبر و شکیبایی، این مشکلات قابل حل هستند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,905 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 275 بازدید
3 پاسخ 356 بازدید
4 پاسخ 733 بازدید
1 پاسخ 165 بازدید
سوال شده می 1, 2019 در مشاوره تلگرامی توسط Sasa
1 پاسخ 806 بازدید
سوال شده فوریه 6, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط ستاره
1 پاسخ 406 بازدید
سوال شده مارس 26, 2021 در قبل از ازدواج توسط sh
1 پاسخ 2,159 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2019 در قبل از ازدواج توسط ابوالفضل
1 پاسخ 201 بازدید
سوال شده سپتامبر 22, 2019 در قبل از ازدواج توسط مریم
0 پاسخ 143 بازدید
سوال شده مارس 2, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
...