مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

این مقدار رابطه جنسی ضرری ندارد؟

1,967 بازدید
سوال شده فوریه 5, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط مهتاب
ویرایش شده فوریه 5, 2023
سلام. من تازه عروس هستم و بعد از گذشت سه ماه از آغاز زندگی، روزانه 2 الی 5 مرتبه رابطه جنسی دارم ( دو یا سه مرتبه در هفته هم از عقب) می‌خواستم بپرسم آیا این مقدار رابطه ضرری ندارد؟

در ضمن شوهرم مدتی است میگوید میخواهد زرتشتی شود. اما به روش چند دینه گری. میگوید میخواهد هم مسلمان باشد و هم زرتشتی. از من هم میخواهد روش چند دینه گری را انجام دهم. این طور که شوهرم گفته چون مجازات مسلمانی که دین دیگر را بپذیرد در ایران اعدام است، مسلمانانی که میخواهند دین دیگر داشته باشند، اسلام را به عنوان دین اول خود نگه میدارند و دینی که خودشان انتخاب کرده اند را دین دومشان قرار میدهند. البته در زندگی بیشتر مطابق دین دوم که انتخاب خودشان است عمل میکنند. ولی با این روش دیگر مرتد شناخته نشده و اعدام نمیشوند. چون اسلام را هنوز نگه داشته اند. شوهرم میگوید این روش خوبی های دیگری هم دارد و از داشتن یک دین بهتر است. اگر در زمینه چند دینه گری هم اطلاعات دارید، ممنون میشوم برایم توضیح دهید. میخواهم بیشتر در موردش بدانم.
7 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 5, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما مهتاب جان

ببین عزیزم جذابیت رابطه جنسی در هفته های اولیه ازدواج بیشتر می باشد و این یک امر طبیعی است اما در این مسیر بهتر است میزان رابطه جنسی برای هردوی شما به اندازه ای باشد که بتوانید باهم به توافق نسبی در مورد آن برسید و برای هردویتان همراه با آرامش و اساس لذت باشد.

در مورد رابطه مقعدی بهتر است که دقت بیشتری کنید و میزان این رابطه را کاهش بدهید چون مقعد برای رابطه جنسی شرایط لازم را ندارد و خب اگر میزان رابطه جنسی زیاد باشد ممکن است به مرور به اسفنکترهای مقعدی آسیب وارد کند در کنار اینکه خب احتمال بیماری عفونی را برای شما و همسرتان افزایش می دهد پس بهتر است که حتما با مراقبت های لازم و داشتن کاندوم این رابطه صورت گیرد.
پاسخ داده شده فوریه 20, 2023 توسط غزل
تازه میگی ضرری ندارد؟!!!!!

چه خبره؟!!!!!!!

خیلی زیادی سکس میکنید!!!!!!

تو خونه همش دارید سکس میکنید؟!!!!!!!

اما در مورد چند دینه گری. بله. این روش وجود داره.

اسلام میشه دین اولت و دین اجباریت. دینی که خودت انتخابش کردی، میشه دین دومت و دین انتخابیت.

ولی بیشتر تو زندگیت به دین انتخابیت که در اینجا میگی زرتشتی، عمل میکنی.

این جوری دیگه اعدامت نمیکنن. چون اسم اسلام هنوز روت هست. هرچند که زندگیت بیشتر شبیه زرتشتی هاست.

این که شوهرت گفته چند دینه گری بهتر از داشتن یک دینه، شاید به خاطر این باشه که تنوع تو چند دینه گری بیشتره. چون چندتا دین داری نه یه دین. مثلا هم جشن ها و مراسم های اسلام رو بگیری، هم جشن ها و مراسم های زرتشتی رو. یکی از فامیل های ما که چند دینه گری کرده ولی مال اون اسلام و مسیحیته، میگه چند دینه گری بهتره از داشتن یک دین، چون تنوع تو زندگی بالا میره. الان این فامیلمون هم جشن های اسلام رو میگیره. هم جشن های مسیحیت رو.
دارای دیدگاه مارس 3, 2023 توسط بی نام
غزل جوون من اوایل ازدواج با خانمم روزی هشت تا ده بار هم رابطه داشتم
تو یه شب شمال رفتیم از ساعت ۲ شب تا ۲ بعد از ظهر روز بعد ۱۲ بار سکس کردیم
زیاد نیست اتفاقا کمه
دارای دیدگاه ژوئیه 13, 2023 توسط mehdi_mishavereh74 حرفه ای (2,260 امتیاز)
ماشالا درستشم همینه
دارای دیدگاه ژوئیه 31, 2023 توسط سامان مرتضوی ممتاز (100 امتیاز)
تو این سایت خیلی ها میان داستان های عجیب جنسی از خودشون درمیارند و مینویسند.
بی نام اگه این هایی که نوشتی اینجا راست باشه باید بهت بگم که هر چیزی اندازه ای داره و هیچ چیزی نباید از حد بگذره. رابطه جنسی زیاد که از حد بگذره هم میتونه به ادم اسیب بزنه. مثل این که بدن مرد رو ضعیف کنه. چون این کار انرژی زیادی از بدن مرد میگیره.
پاسخ داده شده فوریه 20, 2023 توسط بی نام
انگار زیادی داره بهت حال میده
کمترش کن چون این مقدار واقعاً زیاده و اصلاً خوب نیست
پاسخ داده شده مارس 3, 2023 توسط بی نام
دیگه چیکارا میکنید مثلا خوابم دارین غدام میخورین؟
پاسخ داده شده مارس 14, 2023 توسط بی نام
سلام، ابتدا می‌توانم به شما تبریک بگویم که تازه عروس شده‌اید و برای شما بهترین‌ها را آرزومندم. در مورد تعداد روزانه رابطه جنسی که در پرسش شما ذکر شده، به طور کلی هیچ‌گونه مقداری برای رابطه جنسی که ضرر داشته باشد، مشخص نیست. اما اگر هر دو نفر از رابطه لذت ببرند و فعالیت جنسی در زندگی زناشویی شما به عنوان یک عضو جدید جذاب و عاشق خود را برقرار می‌کند و هیچ گونه مشکلی خلق نمی‌کند، احتمالاً به صورت نرمال خواهد بود.

در مورد روش چند دینه گری که شوهرتان از آن صحبت کرده است، باید گفت که این مسئله بسیار پیچیده است و بستگی دارد، که دلایل شخصی شما و شوهرتان چیست که به این روش علاقه دارید. با این حال، چند دینه گری به طور کلی به معنای پذیرش چندین دین، عقیده و اعتقاد به آن‌ها با هم است. این روش در برخی رسم و رسوم دینی و فرهنگی در برخی جوامع وجود دارد. اما باید توجه داشت که در بسیاری از جوامع، این روش تایید نمی‌شود و به عنوان انحراف از آرمان‌های دینی شناخته می‌شود.

با توجه به اینکه هر دو نفر تصمیم گرفته‌اند تا این روش را بررسی کنند، بهتر است با دیدگاه‌های دینی و مذهبی خود هماهنگی کافی انجام دهید. چنانچه هرگونه مشکلی در مورد پذیرش یا ترک یکی از دین‌ها دارید، بهتر است با یک روحانی یا کشیش محلی مشورت کنید و از نظر دینی درستی این روش را بررسی کنید.

در کل، شاید بهترین راهکار برای شما و شوهرتان بهبود روابط زناشویی‌تان و رسیدن به توافق در مورد موضوع دینی جذب یک مشاور خانواده یا مشاور زناشویی باشد. او می‌تواند به شما کمک کند تا با هم صحبت کرده و بهترین تصمیم ممکن را برای بازگشت به برکت و آرامش خانوادگی بگیرید.
پاسخ داده شده ژوئیه 13, 2023 توسط mehdi_mishavereh74 حرفه ای (2,260 امتیاز)
الان جوونی تا میتونی سکس کن و لذت ببر ولی از عقب نه
پاسخ داده شده سپتامبر 30, 2023 توسط رضا. حرفه ای (1,060 امتیاز)
ویرایش شده سپتامبر 30, 2023 توسط رضا.
دمتگرم. بابا چه خبرته. حالا وقتی من به خانومم میگم بیا س ک س کنیم میگه دو هفته پیش س ک س کردیم فعلا بسه. نه به خانوم من نه به شما ها. یه کم از این هنرتون به خانوم من یاد بدید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,586 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 419 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Fatemeh_r ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 467 بازدید
18 پاسخ 16,260 بازدید
2 پاسخ 736 بازدید
5 پاسخ 940 بازدید
2 پاسخ 674 بازدید
2 پاسخ 431 بازدید
...