مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج با کسی ک دوسش نداری و خوشت نمیاد

381 بازدید
سوال شده Mar 18, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام خسته نباشید.
من خواستگار زیادی داشتم و دارم و هر جا میرم همه از اخلاقم و رفتارم و پوششم راضین و همیشه برام * خواستگار پیدا میشه هر جا میرفتم چون تقریبا خانواده خوبی هم دارم.اینا رو نمیگم از خودم تعریف کنم میگم ک با توجه ب همه شرایط جوابمو بدین.خواستگارا تا قبل یکیشون ک جدی شد،همه در مرحله ای بودن ک مامانه میومد،بعد زنگ میزد با پسرشون بیان ک ما میگفتیم ن.
تا اینک حدود چهار ماه پیش یکیشون جدی تر شد چون مامان بابام خیلی راضی بودن و منم خیلی چیز زیادی درک نمیکردم،از ظاهرش خوشم نمیاد ولی ب خاطر * سری مسائل ک خانوادم خیلی بزرگشون میکردن برام و مهم جلوه میدادن برام،منم نمی فهمیدم دور و برم چی میگذره و عمین جوری گذشت و گذشت تا قرار شد بریم حرم عقد کنیم.
رفتیم و من همچنان در خلصه و بهت ب سر میبردم و هیچکس نبود روشنم کنه.ولی الان ک چند روزیه ک بعد از عقد یا همون صیغه دائم بهتره بگم ک تو حرم خونده شده بیشتر میبینمش میبینم نمیتونم تحملش کنم و اصلا ازش خوشم نمیاد و نمیتونم باهاش کنار بیام.همش کارم گریه شده.چون همه فهمیدن راه برگشت ندارم و نمیتونم بگم دیگ نمیخوام.یه هفته دیگ هم قراره محضر عقد کنیم و ثبت رسمی شه و مراسم بگیریم و مهمون دعوت کردیم.
نمیخوام مامان بابام اذیت شن و ناراحت ولی واقعا دوسش نداذم و نمیتونم تحملش کنم همش ازش فرار میکنم و حس میکنم اصلا ب من نمیخوره و دذسته وضعیت خوبی داره ولی من ایده آلایی ک دارم با این خیلی فرق داره
خواهش میکنم زودتر کمکم کنین خیلی دارم سختی میکشم و اطرافیانم اذیت میشن.میشه راهنمایین کنین زودترررررر
2 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 18, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات و نگرانی های شما قابل درک می باشد بهتر بود فرصت را برای آشنایی بیشتر اختصای می دادید دقت کنید که این دوران برای شناخت است بهتر است اگر واقعا احساس خوبی از بودن با ایشان ندارید و فکر می کنید معیارهای شما را برای زندگی آینده دارا نیستند بهتر است در آرامش و بدون توهین با خانوادیتان صحبت کنید چون اگر این مسیر را ادامه بدهید هم به زندگی خودتان و هم ان آقا آسیب خواهید رساند بهتر است کمی عقد را عقب بیندازید و سعی کنید شناخت بیشتری نسبت به ایشان بدست اورید و بعد تصمیم گیری کنید با توجه به توضیحات شما اینها مواردی نیستند که به راحتی بعد از ازدواج قابل حل باشند.  بهتر است با دقت بیشتری به این موضوع نگاه کنید و تنها به علت ناراحتی خانواده وارد یک رابطه اشتباه نشوید و زندگی هردویتان را به خطر نیندازید. بهتر است برای بررسی دقیق تر به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید و در صورت نیاز این آقا نیز وارد پروسه مشاوره شوند و مشاوره پیش از ازدواج را تجربه کنید تا به هردوی شما در این مسیر کمک شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685741

شاد باشید
پاسخ داده شده Mar 18, 2019 توسط گلی

سلام عزیزم امیدوارم خوب باشی . ب نظر من اگه اونو نمیخوای از ته دل بهش بگو چون برات گرون تموم میشه .من خودم الان مثل تو ام ولی ب پدر و مادرم گفتم ک از الان بهتون گفتم فردا اگه تو زندگی مشترک دچار مشکل شدم خودتون بدونید .قراره ی جلسه بگیرن و تمومش کنن.قبلا خیلی اشفته بودم ولی تازه کمی بهتر شدم .من درک میکنم

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,376 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 146 بازدید
سوال شده Mar 18, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 403 بازدید
2 پاسخ 1,165 بازدید
2 پاسخ 403 بازدید
2 پاسخ 173 بازدید
0 پاسخ 138 بازدید
...