مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج با مردی که در شرف طلاق هست

394 بازدید
سوال شده مارس 6, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط نوشین
زنی هستم 42 ساله با مردی 37 ساله و متاهل اشنا شدم. زن این اقا از 5 سال پیش داره بهش خیانت میکنه و مدارکش هم موجوده و این اقا میخ اد طلاق بده . اون زن همه جا ادعا کرده من زیر پای شوهرش نشستم که جدا بشن. به نظر شما ازدواج با این فرد کار صحیحی هس؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 6, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که این فرد حتی اگر خیانت همسرشان درست نیز باشد متاهل محسوب می شوند و رابطه شما با ایشان تا زمانی که همسرشان هنوز در زندگیشان قرار دارند صحیح نمی باشد و رفتار ایشان نیز خیانت محسوب می شود و حضور شما در زندگی مشترک آنها ممکن است راه بازسازی و تلاش آن آقا را برای زندگی مشترکشان از بین ببرد . بهتر است برای این موضوع خودتان را از این رابطه خارج کنید و اگر این آقا مایل به طلاق و همسرشان باشند اجازه بدهید بدون حضور شما در کنارشان این اتفاق رخ بدهد و بعد در صورتی که مایل بودند به صورت رسمی از شما درخواست ازدواج کنند تا به این صورت در مورد شما نیز دیدگاه اشتباهی رخ ندهد و این آقا نیز فرصت تصمیم گیری درست را داشته باشند.

 بهتر است مشاوره پیش از ازدواج را بنا بر شرایط رخ داده در آینده نیز قبل از تصمیم گیری تجربه کنید تا به هردوی شما در صورتی که ایشان همسرشان را طلاق دادند کمک کننده باشد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495

شاد باشید
دارای دیدگاه ژوئن 4, 2020 توسط پرواز
سلام منم این مشکل رو دارم ولی چون هم داریم واقعا توانایی گفتن این حرف رو ندارم البته گفتن دارن جدا میشن اما من نمیدونم اشتباه حتی مادر خانمش ابر شو برده ولی آدم خوبیه نمیدونم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,814 پاسخ

29,374 دیدگاه

2,300 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 391 بازدید
2 پاسخ 107 بازدید
سوال شده سپتامبر 11, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط فاطمه
5 پاسخ 664 بازدید
1 پاسخ 373 بازدید
...