مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

جلوگیری از گناه

109 بازدید
سوال شده مارس 6, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام بنده به ظاهر یک انسان مذهبی هستم متاسفانه راه گناه با این موبایل ها مثل آب خوردن شده بنده هم از این قاعده مستثنی نبودم و چند بار پام به این سایت های مستهجن باز شد البته خود ارضایی نکردم‌ولی خدا شاهده هر بار توبه کردم ولی حس میکنم حال معنویم به شدت افت کرده واقعا خیلی سخته چند بار تصمیم گرفتم این موبایل لعنتیو بفروشم ولی نشد این سؤال همیشه تو ذهنمه که اگر من یک مؤمن واقعی باشم اصلا چنین گناهی رو مرتکب نمیشم جدیدا خیلی زود وامیدم چند وقتیه دارم روزه میگیرم خواستم ببینم راه حل شما چیه و این که امیدی برای اینکه حال معنویم برگرده هست؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 6, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که خداوند راه توبه را همیشه حتی تا زمان مرگ برای بندگانش باز گذاشته است بهتر است سعی کنید در کنار توجه به نیازهای جنسیتان به عنوان یک انسان آنها را مدیریت کنید و برنامه زندگی خود را کمی تغییر بدهید و میزان تنهایی خود را کاهش بدهید و همچنین برای زندگی روزانه خود برنامه داشته باشید تا از تفکر مداوم در مورد موضوعات جنسی خوداری کنید ، زمانی که اینگونه افکار و گرایش به اینگونه سایت ها به سراغتان می آید به کنار جمع بروید و یا کمی  قدم بزنید سعی کنید با موضوع دیگری خود را سرگرم کنید و در کنار آن می توانید مدتی فیلترشکن را از گوشی خود حذف کنید و یا به صورت کلی تایم مشخصی برای استفاده از اینترنت قرار بدهید . اگر این احساسات باعث شده است که عملکرد شما در زندگی روزانه کاهش یابد و یا مشکلی برایتان ایجاد شود بهتر است در کنار مشاوره دینی با یک روانشناس نیز صحبت کنید تا در این مسیر به شما کمک شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895

شاد باشید
پاسخ داده شده دسامبر 8, 2022 توسط عشرت الملوک حرفه ای (2,860 امتیاز)
نمیشه گفت موبایل چیز بدیه. بستگی به این داره که چه جوری ازش استفاده کنی.

مثلا چاقو رو هم میشه باهاش هندونه برید. هم میشه باهاش یک جراح جون یک انسان رو نجات بده. هم میشه زد تو شکم یه نفر و کشتش.

میتونی با همین موبایل به جای سایت های مستهجن بری سایت های مذهبی و کلی اطلاعات مذهبیت رو بالا ببری. احکام یاد بگیری. تاریخ و اتفاقات زندگی معصومین رو یاد بگیری. حدیث یاد بگیری. تفسیر ایات قران و این که چه جوری تو زندگی به ایات قران عمل کنی رو یاد بگیری و...(چون گفتی مذهبی هستی و به اسلام علاقه داری و میخوای حال معنویت برگرده گفتم.)

میتونی بری تو اینترنت کلی مطالب علمی یاد بگیری. بری سایت های خبری خبر بخونی از این که تو دنیا چی میگذره اگاه شی و... کلی استفاده مفید از همین موبایلت میتونی بکنی.

تو اراده کنی میتونی سایت های مستهجن نری.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,717 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 297 بازدید
1 پاسخ 158 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2020 در مشاوره مذهبی توسط *_* حرفه ای (200 امتیاز)
2 پاسخ 163 بازدید
1 پاسخ 214 بازدید
3 پاسخ 302 بازدید
2 پاسخ 686 بازدید
1 پاسخ 359 بازدید
2 پاسخ 106 بازدید
0 پاسخ 169 بازدید
...