مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

جلوگیری از بارداری

1,222 بازدید
سوال شده مارس 7, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط محم.ط
با سلام، من و دوست دخترم که قصد ازدواج داریم ،البته ایشون ازدواج دومشون هست و همچنین باکره نیستن.. رابطه جنسی برقرار کردیم و من یک بار به انزال رسیدم و بعد از چند دقیقه مجدد اقدام به رابطه کردیم..اما اینبار از کاندوم استفاده کردم ،ترسمون از این بوده که مقداری از اسپرم به همراه پیشاب وارد وآزن ایشون شده باشه و امکان بارداری بوده باشه.. 2 روز بعد از این موضوع ایشون 2 عدد قرص ال دی خوردن و دیگه ادامه ندادن به خوردن قرص.. میخوام بدونم اگر به هر دلیلی ایشون باردار بشن میشه کاری کرد که خنثی بشه و یا از این بارداری رها بشیم چون خانواده شدیدا معتقدی دارن و افسردگی شدیدی گرفتن و من هم بسیار استرس دارم.. نمیدونیم چیکار کنیم.. آیا رای هست این بارداری رو از بین برد یا .. نمیدونم کمکمون کنید..
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 7, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

بهتر است در اینگونه روابط دقت بیشتری کنید و از راهای پیشگیری بیشتری مثلا هم پیش گیری طبیعی و هم کاندوم هردو باهم و یا مصرف قرص ال دی و... قبل از رابطه داشته باشید . اینکه ایشان قرص ال دی را بعد از رابطه مصرف کرده اند حتی اگر اسپرم وارد واژن شده باشد تاثیری ندارد در این مواقع بهتر است قبل از 24 ساعت از گذشتن رابطه قرص های اورژانسی مصرف کنند چون قرص ال دی تاثیری در این موضوع و جلوگیری از بارداری بعد از رابطه ندارد. بهتر است به صورت حضوری به متخصص زنان مراجعه کنند تا با انجام آزمایش بارداری و یا سونگرافی این موضوع را بررسی کند همچنین اگر پریودی ایشان به تاخیر افتاده است که احتمال بارداری را بیشتر می کند می توانید از داروخانه بی بی چک تهیه کنید و این موضوع را تست کنید البته بهتر است آزمایش انجام شود تا دقیق تر باشد. با توجه به اینکه ایشان هنوز با شما ازدواج نکرده اند و این موضوع در جامعه ما مورد پدیرش نمی باشد ممکن است مشکلات زیادی اینگونه روابط ایجاد کند پس بهتر است در این موارد مدیریت لازم را انجام بدهید و به صورت رسمی اقدام به رابطه کنید تا خانواده ها نیز در جریان باشند .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,099 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 337 بازدید
2 پاسخ 229 بازدید
0 پاسخ 146 بازدید
1 پاسخ 195 بازدید
1 پاسخ 187 بازدید
سوال شده اوت 28, 2022 در قبل از ازدواج توسط سعید بلوچی نیا
0 پاسخ 169 بازدید
سوال شده فوریه 23, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط فروزان همایی
3 پاسخ 358 بازدید
سوال شده نوامبر 22, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 167 بازدید
سوال شده سپتامبر 28, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ؟؟؟؟
...