مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل عاطفی و رفتاری با خانومم دارم

218 بازدید
سوال شده مارس 8, 2019 در زوج درمانی توسط mohamadreza1993 ممتاز (100 امتیاز)
با سلام و خسته نباشید

من در مهر ماه 97 با خانومم نامزد شدیم ولی نمیدونم به چه دلیلی بعضی چیزا رو ازش پنهون می کردم و کارایی که نباید می کردم رو انجام می دادم و ناراحتش می کردم ولی اون منو می بخشید و گذشت می کرد. تااینکه نتونستم برای تولدش که روز عید بود برم و ازم ناراحت شد و گفتش همه همکارات می تونن برن مرخصی ولی تو نتونستی بیای پیشم. دوبار تا چند روز گذشته که نامزدم برگشت بهم گفت تو طرز برخوردت بچگانست.طرز رفتارت تو مواجه شدن با مشکلات بچگانست  تو فقط بلدی زانو بزنی و چه گنم چه گنم بگیومن اگه الان از رفتار بچگانت چشم پوشی کنم شک نکن فردا تو زندگیم باهات به مشکل میخورم.هر وقت باهم به مشکل می خوریم کل شهر رو خبردار می کنی. دنبال جفتت راه نیفت  چه کنم چ کنم نکن مرد باش بذار بهت تکیه کنم نه اینکه هی بگم باهات بحث کنم دیوونم می کنه.

الان دیگه درست جوابمو نمیده منم بخاطر کارم ازش دورم نمی دونم چکار کنم خیلی سختمه دوستش دارم و نمی خام از دستش بدم. خواهشا راهنمایم کنین که چجور تغییر کنم چجور رفتار کنم باهاش چجور برشگردونم.چکار کنم تا دوباره رابطمون به گذشته بشه و باهام سرد نباشه و ججوابمو بده.لطفا جواب بدین و راهنمایم کنین.
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 8, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
ب سلام خدمت شما

نگرانی شما قابل درکاست . اما بهتر است دقت کنید که زمانی که تصمیم به ازدواج می گیرید از قبل بهتر است که مسئولیت های آن را نیز بپذیرید . دقت کنید که پنهان کاری و.. تنها می تواند تصور شما را در ذهن دیگران به خصوص همسرتان خراب کند . دقت کنید که برای خانم ها مناسبت ها از اهمیت زیادی برخوردار است و برای آنها بار عاطفی زیادی دارد و بی توجهی شما برداشت خوبی تعبیر نمی کنند . بهتر است سعی کنید علایق همسرتان را بشناسید و صادقانه با ایشان برخورد کنید. بهتر است مشکلاتتان را در زمان فعلی یعنی نامزدی حل کنید چون با ازدواج حتی امکان دارد بدتر نیز شرایط شود.بهتر است به علت دیدگاهی که در مورد شما ایجاد شده است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا بررسی کاملی انجام شود چون در اینجا شما به صورت کلی بیان کرده اید و همچنین شادی نیاز به حضور همسرتان نیز برای بررسی افکار تشکیل شده در ایشان باشد. دقت کنید که برای تغییر و بازگشت اعتماد همسرتان نیاز به زمان و تلاش هردو نفرتان می باشد. برای بررسی دقیق تر به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22247100

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,378 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 176 بازدید
سوال شده ژوئیه 10, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط یه بنده خدایی
3 پاسخ 473 بازدید
1 پاسخ 93 بازدید
سوال شده دسامبر 1, 2018 در زوج درمانی توسط بی نام
1 پاسخ 272 بازدید
3 پاسخ 151 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2022 در زوج درمانی توسط بی نام
2 پاسخ 1,852 بازدید
2 پاسخ 712 بازدید
سوال شده اوت 16, 2021 در زوج درمانی توسط بی نام
...