مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

طلاق از مرد شکاک و خودخواه

133 بازدید
سوال شده مارس 9, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
باعرض سلام خدمت شما خانومی 22 ساله هستم و قصد جدایی از همسرم را دارم قبلا هم پیام گذاشتم اما جوابی نگرفتم. ا همسرم 2ساله که عقدیم و 7ماهه عروسی کردیم. از روز اول خیلی باهم مشکل داشتیم ایششون کلا به همه چی ایراد میگیره/من کلا آدم شاد و خنده رویی بودم قبلا تو خانواده و دوستام. اما از زمانی که عروسی کردیم کلا منو محدود کرده نذاشته سرکار رم یا دوستام بیان خونمون نمیذاره باکسی در ارتباط باشم.موبایلمو چک میکنه .هرجایی بخوام برم نمیذاره و میگه زن خوب این کارو نمیکنه یا اون کارو نمیکنه.بعد از ازدواجمون اضافه وزن گرفتم همش میاد میگه ترسیدم گفتم این کیه انقد گنده اس/کلا فحاشی میکنه و باهمه مشکل داره خونه هرکسی میریم یه ایرادی روی مرد اون خونه میذاره شاید میخواد ثابت کنه خودش از همه بهتره/فحاشیش خیلی اذیتم میکنه پشت فرمون همش برای ماشینای دیگه بوووق میزنه فحش میده. یه چوب همیشه تو ماشینش آماده داره/همیشه میاد میگه تومحل کارم همه میگن چقد تو خوشکلی پسر لنگه تو ندیدیم. خودش اهمکاراش بگو بخند داره تو مسایل زندگیشون دخالت میکنه بعد میاد ازمن ایراد میگیره/توی خونه تعداد موادغذایی رو میششماره میگم داره تموم میشه میپرسه چی شده انقد داشتیم چیکارش کردی...حتی دست به زن داره و هیچ جایگاهی به زن نمیده...من کاملا خسته شدم و دوستدارم زودتر این راطه تموم شه.. کمکم کنید که راه درست چیه
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 9, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر بود در زمان عقد و نامزدی به این موارد بیشتر دقت می کردید متاسفانه گاه افراد به اشتباه فکر می کنند که بعد شخصیتی افراد را می تواند با ازدواج تغییر بدهند اما این اتفاق رخ نمی دهد و بلکه بدتر نیز خواهد شد .

بهتر است سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با مراجعه به روانشناس به صورت حضوری بیشتر این موضوع را بررسی کنید به نظر نیاز است که سبک شخصیتی همسرتان مورد بررسی دقیق تر قرار گیرد تا بتوانید نتیجه بهتری بدست آورید قبل از تصمیم گیری در مورد جدایی بهتر است مشاوره را تجربه کنید.

ممکن است همسرتان دارای اختلال شخصیتی چون خودشیفته یا پارانوئید باشند البته برای تصمیم گیری نیاز به بررسی دقیق تر و انجام یک سری تست و مصاحبه بالینی می باشد اما با توجه به اینکه مورد دوم پارانوئید در صحبت های شما بیشتر به چشم می خورد بهتر است بررسی دقیق تری ورت گیرد این افراد عموما با شک و سوء ظن به دیگران مخصوصا افراد نزدیک خود نگاه می کنند ، فکر می کنند مورد خیانت قرار می گیرند، روابط اجتماعی محدودی ایجاد می کنند ، در روابط جنسی مشکل دراند، بررسی های مکرر و بدون دلیل مانند چک کردن انجام می دهند، مان می‌کنند که دیگران دائما به آنها حسادت کرده و می‌خواهند دارایی آنان را بگیرند. از این‌رو، دائما در حالت تدافعی و جنگ با دیگران هستند.افراد مبتلا به اختلال شخصیت پارانویید، اطرافیان خود را به‌خاطر ظن و شک خود بسیار آزار داده و محدود می‌کنند، طوری که اطرافیان آنها دائما مجبور هستند برای اثبات راستی سخن و نیات خود ادله و نشانه‌هایی به آنها ارائه دهند و ....

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,820 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 114 بازدید
0 پاسخ 183 بازدید
سوال شده سپتامبر 18, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط elahe ممتاز (160 امتیاز)
1 پاسخ 96 بازدید
1 پاسخ 115 بازدید
0 پاسخ 101 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط A....
1 پاسخ 185 بازدید
سوال شده سپتامبر 25, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
1 پاسخ 99 بازدید
سوال شده اوت 3, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط هلما
2 پاسخ 364 بازدید
...