مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عشق اول یا کسی ک پولداره و خوشبختت میکنه

73 بازدید
سوال شده Mar 11, 2023 در قبل از ازدواج توسط سردرگم
سلام من 14 ساله که بودم از طرق برنامه مجازی با یک پسزر 17 ساله دوست شدم برای بار اول بعد از یکماه همو دیدیم و من خب یجورایی عاشقش شدم من خانوادم سخت گیر هستن و واسه همین نمیتونسم برم ببینمیش دیگه بعد اون بار بعد از سه ماه شاکش شد ک بیا ببینمت منم گفتم نمیتونم و اینا.... چند روز قهر کرد بعد اشتی کردیم برای تولدم خواست سوپرایزم کنه اما من نتونستم برم واسه همین قهر کرده بودبعد از یک هفته بخاطر حال غمگینم مادرم همچیو فهمید و سیمکارتمو شکست ............ یک سال از این ماجرا گذشت رفته بودیم فروشکاه منو اونجا دید هر میرفتیم دنبالمون میومد و.. خلاصه ک الان 4 سال گذشته اما من هنووووزم دوستش دارم و نمیتونم فراموشش کنم الان یه کیس فوقعلاده دارم برا ازدواج . اما هر بار ک میخام بهش جواب بله بدم عشق اولم میاد تو ذهنم . اونم منو دوست داره و فراموش نکرده یا فقد من اینطوریم؟چیکار کنم دلم اونو میخاد اما مغزم میگه چیزهای مادی رو هم در نظر بگیر
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 11, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)

سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم احساسات که به این آقا داشته اید قابل احترام است اما شما در سنین اولیه نوجوانی وارد این ارتباط شده اید و خب نمی توان براساس احساسات آن زمان برای آینده و ازدواج تصمیم گیری کرد در هرصورت برای ازدواج نیاز است که شما و فرد مقابلتان به هویت پایدار تری رسیده باشید و این مستلزم گذشتن از دوران نوجوانی می باشد .

در زمان فعلی نیز خب قبل از تصمیم گیری برای ازدواج اهمیت دارد که بتوانید نسبت به گذشته خودتان به پذیرش برسید و بعد بر مبنای شناخت خودتان و فرد مقابل در مورد مسیر ازدواج تصمیم گیری کنید.

اگر درگیری شما نسبت به ارتباط گذشته خود و احساساتی که به آن فرد داشته اید زیاد است بهتر است به روانشناس مراجعه کنید و بعد از رسیدن به مرحله پذیرش در مورد ازدواج تصمیم گیری کنید.

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,797 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 391 بازدید
0 پاسخ 139 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 589 بازدید
1 پاسخ 201 بازدید
...