مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

برسر دو راهی مانده ام

132 بازدید
سوال شده مارس 11, 2019 در قبل از ازدواج توسط ماریا
سلام دختری هستم ۲۶ ساله که قبلا به مدت ۹ماه عقد کرده بوده ام و جدا شدم .مدتی است با آقایی هستم ک اشنایی قبلی داریم و این اشنایی ب حدودا ۱۴سال قبل برمیگرده ایشون با وجود اینکه میدونن من عقد کرده بوده ام تمایل ب ازدواج  با بنده رو دارن و خانوادشون هم اطلاع دارن اما مشکلی که هست اینه که ایشون و من الان شرایط ازدواج نداریم ایشون ب دلیل نداشتن شغل و من به دلیل اینکه پدرم رو تازه از دست دادم.ایشون ب من گفتن که چون الان نمیتونن ک پا پیش بزارن و بخاطر نیازشون ب مسائل جنسی باید با کسی رابطه جنسی داشته باشن تا اینکه بعد ک شرایط جور شد پا پیش بزارن و من از این بابت ناراحتم و اگر قبول نکنم باید خودم ب این کار تن بدم واقعا نمیدونم چکار کنم با وجود علاقه ای ک به ایشون دارم نمیخوام بار دیگه شکست بخورم لطفا کمکم کنید.به علاوه اصلا دلم با این حرف ایشون راضی نیست .
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 11, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

نگرانی و احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است به این نکته توجه کنید که اگر این آقا بعد از تجربه رابطه جنسی بنا بر دلایلی بخواهد این رابطه را تمام کند در آن شرایط شما ممکن است آسیب بیشتری ببینید. علاقه این آقا به شما و علاقه شما به ایشان قابل درک می باشد اما دقت کنید که بخاطر این علاقه بر روی بعضی از مسائل مهم چشم پوشی نکنید داشتن رابطه جنسی برای زنان وابستگی بیشتری به همراه می آورد و ممکن است این وابستگی باعث شود که شما مسائل مهمی را نادیده بگیرید اگر این آقا نیز شرایط شما را درک کرده اند و قصد ازدواج با شما را دارند با کمی مدیریت بر نیازهای خود شاید بتوانند مدتی را تحمل کنند تا شرایط شما بهتر شود و به صورت رسمی که این رابطه عنوان شد بعد درخواست رابطه داشته باشند.

با توجه به اینکه ما در اینجا شرایط و شناختی از این آقا ندارین نمی توانیم قضاوت منفی نیز کنیم . اما بهتر است شما اگر پرده بکارت خود را در رابطه قبلی از دست داده اید و این موضوع را با این آقا عنوان کرده اید دقت کنید که در این شرایط افرادی پیدا می شوند که قصد سوء استفاده داشته باشند . اما اگر شما هنوز پرده بکارت خود را دارید و در رابطه قبلی از دست نداده اید بهتر است سعی کنید با ایجاد این رابطه قبل از ازدواج دیدگاه منفی در مورد خدتان ایجاد نکنید .

بهتر است شرایط رسمی شدن رابطه را محیا کنید تا بتوانید با امنیت بیشتری با هم باشید. در این مسیر بهتر است دقت کنید که تنها بخاطر جدایی قبلی و یا ترس از تنهایی وارد یک رابطه اشتباه نشوید . برای ازدواج بهتر است در کنار مشورت ، شناخت، و تحقیق با مشاور نیز صحبت کنید تا با مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741

شاد باشید
دارای دیدگاه مارس 11, 2019 توسط ماریا
ممنون از راهنمایی شما اما این ایشون گفته ک با کسی جز من رابطه داشته باشند تا شرایط جور بشه نمیدونم چطور برخورد کنم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,007 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 181 بازدید
0 پاسخ 72 بازدید
سوال شده ژوئن 11, 2023 در قبل از ازدواج توسط بی نام
0 پاسخ 72 بازدید
سوال شده می 1, 2019 در قبل از ازدواج توسط M
2 پاسخ 156 بازدید
2 پاسخ 118 بازدید
سوال شده ژان 8, 2018 در قبل از ازدواج توسط ندا رستگار
1 پاسخ 206 بازدید
سوال شده دسامبر 20, 2017 در قبل از ازدواج توسط bahare
1 پاسخ 82 بازدید
سوال شده اوت 21, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 218 بازدید
1 پاسخ 77 بازدید
سوال شده ژان 25, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط نیلا
2 پاسخ 224 بازدید
سوال شده می 19, 2021 در زوج درمانی توسط سارا
...