مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

علاقه به سیلی خوردن از زنان و دختران

976 بازدید
سوال شده Mar 27, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
سلام خسته نباشید
پسری ۱۶ ساله هستم که علاقهٔ شدیدی به سیلی خوردن از دختران و زنان دارم و وقتی به این موضوع فکر می‌کنم یا صحنه‌ای می‌بینم که در آن زنی به مردی سیلی می‌زند، به شدت تحریک جنسی می‌شوم و حتی با این افکار خودارضایی می‌کنم. آیا می‌شه گفت که مازوخیسم جنسی دارم؟
البته اینم بگم که از درد و رنج لذت نمی‌برم و فقط دوست دارم از زن یا دختری سیلی بخورم یا بهم تسلط داشته باشه و تنبیهم کنه و با این افکار بسیار لذت جنسی می‌برم. برام خیلی سؤال شده که مشکلم دقیقاً چیه و چرا اینطوریه؟
دارای دیدگاه Mar 28, 2023 توسط بی نام
سلام اگ سیلی خوردنو ب رابطه ترجیه بدی فقد با سیلی خوردن ارضا بشی ن با رابطه ینی  * مشکلی هس اما اگ بخای تو رابطتت سیلیم بخوری من فک بکنم فانتزیت باشه بدشم تو هنوز با کسی رابطه نداشی شاید اگ داشی میدیدی واقن با رابطه ارضا میشی ن فقد با سیلی خوردن
این فکرا هنوز ب مرحله عمل درنیومده شاید ساخته تخیلاتته و فانتزیاته
شاید فیلم میبینی بیشتر هیجان زدت میکنه شاید بچه بودی انقد سیلی خوردی ک واست لذت شده بد ارضام شدی و یجوری شدی میگن شرطی شده نمدونم اسمشو شرطی میگن یا ن ولی من خوندم یجا گفده بود
خو لذت از تنبیه ینی لذت از درد خو برادر من حتمن از درد لذت میبری ک دلت تنبیه میخاد من زیاد اطلاعات ندارم همش ازخودم گفدم ولی جمله اول تا سومو نتیجه گیریم از حرفای مشاور سایته * پسره گفده بود با دخترا عینکی میلم زیاد میشه روانشناس گف اگ فقد با زن عینکی بخای رابطه داشه باشی فانتزیه اما اگ فقد با عینکش ارضا بشی و عینک تو رابطه * نقشی داشه باشه نمدونم چی گفده بود ولی قضیه فرق میکنه
دارای دیدگاه Mar 28, 2023 توسط بی نام
سلام ممنون از توضیحاتت
راستش سیلی خوردنو به رابطه ترجیح نمی‌دم. دوست دارم تو رابطه طرف مقابل روم باشه و بهم سیلی بزنه اینطوری خیلی خوشم میاد و لذت می‌برم. منظورم از تسلط اینه.
6 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 27, 2023 توسط بی نام
سلام
با توجه به صحبتات احتمالا خواستار رابطه ارباب و برده ای هستی. یعنی برده و تحت تسلط طرف مقابلت باشی. و خب در هر حال بهتره برای تشخیص دقیق و درست تر و راهنمایی به روانشناس یا سکس تراپ مراجعه داشته باشی.
پاسخ داده شده Mar 27, 2023 توسط سه نقطه
داداش خدا شفات بده
دخترا اینو سفت بچسبیدااا ولش نکنید
دارای دیدگاه Mar 27, 2023 توسط بی نام
خداشاهده خودم نمی‌دونم دلیلش چیه فقط خیلی لذت می‌برم و مثلاً اینکه فکر کنم که یه زن یا دختر ازم بالاتر باشه یا بهم تسلط داشته باشه بهم لذت جنسی می‌ده نمی‌دونم چرا. ولی حدس می‌زنم نوعی مازوخیسم جنسی خفیف دارم.
دارای دیدگاه Mar 27, 2023 توسط سه نقطه
حاجی هنوز بچه‌ای برو خودتو به یه روانشناس نشون بده که حداقل تا سن بیست سالگی اوکی بشی
پاسخ داده شده Mar 28, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد بهتر است در همین شرایط سنی که زمان تشکیل هویت شما می باشد این مشکل را جدیتر در نظر بگیرید و برای درمان به روانشناس مراجعه کنید در این حالت می توانید  با هویت نسجم تر و رفع مشکلاتی که وجود دارد با شرایط بهتری مسیررشدی خود را طی کنید.

در کنار تشخیص گذاری درمان است که اهمیت دارد و بدون مصابه بالینی تشخیص یک حدس می باشد.
پاسخ داده شده Mar 28, 2023 توسط MBN حرفه ای (10,780 امتیاز)
باید بری پیش روانشناس تا بررسی دقیق تر انجام بشه
پاسخ داده شده مارس 3, 2023 توسط ٍERfan

شما دچار همچین مشکلی شدین و پیشناهاد می کنم به مشاوره برید.

سلطه‌گری و سلطه‌پذیری (به انگلیسی: Dominance and submission) (که به آن D/s یا دام و ساب نیز گفته می‌شود) مجموعه‌ای از رفتارها، آداب و رسوم و اصولیست که شامل تسلط یک شخص به شخص دیگر در بُعد جنسی یا سبک زندگیاش باشد. این نوع رابطه زیرمجموعه‌ای از بی‌دی‌اس‌ام محسوب می‌شود.

در این رابطه حضور فیزیکی و تماس جسمی الزامی و ضروری نیست، یک رابطه مبتنی بر دی/اس را می‌توان به‌صورت ناشناس از طریق تلفن، ایمیل یا سایر سیستم‌های پیام‌رسانی هم انجام داد. در موارد دیگر نیز می‌تواند به‌شدت مبتنی بر حضور جسمی باشد، گاهی نیز به سادومازوخیسم میل می‌کند. در D/s، هر دو طرف از سلطه‌گری یا تحت تسلط بودن لذت می‌برند یا لذت شهوانی را تجربه می‌کنند. کسانی که جایگاه فاعلی دارند «سلطه‌گر» نامیده می‌شوند: «دام‌ها» (مرد) یا «دامس» (زن). در عین حال به کسانی که در جایگاه مفعولی قرار می‌گیرند «مطیع» یا ساب (زن و مرد) گفته می‌شود. سوئیچ فردی است که هر دو نقش را ایفا می‌کند. دو فرد سوئیچ ممکن است طی چندین جلسه با توافق با هم موقعیت‌هایشان را عوض کنند.[۱]

*****://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D9%84%D8%B7%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C_%D9%88_%D8%B3%D9%84%D8%B7%D9%87%E2%80%8C%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%DB%8C

پاسخ داده شده مارس 7, 2023 توسط Unknown
با توجه به توصیف شما، ممکن است شما در واقع دچار فتیشیسم (Fetishism) باشید. فتیشیسم به عنوان یکی از اختلالات جنسی، به معنای بروز تحریک جنسی و شدید شدن این تحریک در پاسخ به شیء یا فعالیت خاص است. برای برخی افراد، سیلی خوردن تبدیل به یک فتیش می‌شود و باعث تحریک جنسی آنها می‌شود.

مهم است که بدانید که فتیشیسم به تنهایی یک اختلال نیست و برای بسیاری از افراد طبیعی است. با این حال، اگر این تحریک جنسی شما به شکلی شدید و ناقص و در زندگی شما مشکلات ایجاد می‌کند، بهتر است به دنبال کمک حرفه‌ای باشید.

مشاوره جنسی با یک مشاور یا روان‌شناس متخصص در این زمینه، می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر درک کنید که این احساسات شما به چه میزان طبیعی هستند و چگونه می‌توانید با آنها کنار بیایید. همچنین، در صورت نیاز، ممکن است این مشاور به شما راهکارهایی برای کنترل تحریک جنسی در موقعیت‌های عادی زندگی خودتان بدهد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,035 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 546 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ایکس ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 2,745 بازدید
2 پاسخ 1,054 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2017 در آموزش جنسی و زناشویی توسط آریا
4 پاسخ 166 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط amir
9 پاسخ 7,647 بازدید
سوال شده سپتامبر 22, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 633 بازدید
5 پاسخ 286 بازدید
1 پاسخ 390 بازدید
...