مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

گناه وازدواج

71 بازدید
سوال شده مارس 13, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط مهتاب
باسلام
من مهتاب ٣٢ساله هستم.من مشكل لب شكري داشتم ولي ٣_٢ماه است باجراحي كمي بهترشده ام.من فوق ليسانس زيست دارم.كه هرچي دنبال كارميگردم پيدانميكنم.توقعم بالانيست وباحقوق٣٠٠_٤٠٠هم راضيم. وحتي به كاركارخانه هم راضي شدم ولي ياازطرف كارخانه بخاطرمدركم ياپدرم قبولم نميكنن.خواستگارهم ندارم.من يك خواهركوچكترازخودم كه ازدواج كرده ويك برادربامعلوليت ذهني دارم.ازدواج خواهركوچكترم شوك بزرگي براي زندگي من بود.ازخجالت واحساس شرمساري ونگاههاوزخم زبان هاي اطرافيان تااحساس نيازتنهايي عاطفي وحتي جنسي خودم رابراي من داشت.من مادربزرگي دارم كه فوت شده چندباري است به خوابم ميايدوميگويدشايدگناهي دارم كه مانع ازدواج من است.من دختري مذهبي هستم كه تابحال بانامحرم دوست ياحتي عاشق نشده ام.هرچي فكرميكنم اينها به ذهنم ميرسد:اول اينكه من كمي زود عصباني ميشوم به خاطرمشكلات روحي ،گاهي باپدرم بحث ميكردم ولي الان كه متوجه شده خيلي سعي ميكنم راضي نگهش بدارم،دوم اينكه من برادرمعلولم راخيلي دوست دارم وواقتاخيلي خوشحالش ميكنم ومحبت بهش ميكنم ولي گاهي به خاطراشتباهاتش باتندي باهاش حرف ميزنم،وگناه سومم اينكه گاهي مثلاماهي يبار وقتي خيييييلي بهم فشارروحي واردميشه دراثرفيلم هاي صحنه داريه خودارضايي انجام ميدم.
مگرنه اينكه خداوند ميگويدهرعلتي رامعلولي ست.پس نيازشديدعاطفي وازدواج من وافسردگي شديدم راچراجواب نميدهداين نيازنعمتي ازسوي اوست پس چرامن از١٥سالگي دعاهاي زيادوهدفداري براي ازدواج خواندم ولي جوابم رانميدهد،حتي ٥٩هفته جمكران رفتم گفتم پاسخم وجوابم انجاست همه جواب گرفتن مگه من چه كردم مگرهمه آنهايي كه ازدواج خوب دارن مثل خواهرم پاك هستن بخداالان حاجتي به جزمرگ برايم نمانده صبح وشب دراتاقم زندانيم وازبيكاري وبه هردري زدن ومجردماندنم ازهمه شرمگينم،هيچ كاري ازدستم برنميايدخيلي دست وپاميزنم.توروخدابگوييدچه هرچي استغفارهم ميگويم اثرندارد.
باتشكر
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 13, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

نیازها و احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که ممکن است به این علت که شما دائم به دنبال دلیلی برای مشکلاتتان می گردید اینگونه خواب ها را می بینید . بهتر است دقت کنید که هر فردی ویژگی های مخصوص به خودش را دارد و اینکه شما خودتان را با دیگران مقایسه کنید نتیجه خوبی به دست نمی آورید بهتر است سعی کنید در کنار درخواست و دعا ، هنرهای خود را افزایش بدهید و بیشتر در اجتماع و بین دوستان حضور داشته باشید تا موقعیت های بیشتری برای ازدواج داشته باشید .  بسیاری از ویژگی های افراد انتسابی می باشد و فرد نقشی در آنها ندارد اما شما اگر بتوانید ویژگی های اکتسابی خود را افزایش بدهید می توانید زندگی متفاوت تری را تجربه کنید.

با توجه به علایمی که بیان کردید ممکن است شما دچار افسردگی نیز باشید و این موضوع باعث ایجاد خواباها و افکار خرافی نیز در شما شود بهتر است برای بررسی دقیق تر به صورت حضوری بهر وانشناس مراجعه کنید تا در این مسیر به شما کمک شود . و همچنین برای رفع شبهات دینی خود و کسب اطلاعات دقیق تر با یک مشاوره دینی نیز در این زمینه صحبت کنید تا بتوانید مسیر بهتری را پیش روی داشته باشید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,344 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 77 بازدید
سوال شده مارس 10, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط مهتاب
2 پاسخ 129 بازدید
سوال شده مارس 2, 2019 در قبل از ازدواج توسط مهتاب
2 پاسخ 99 بازدید
سوال شده ژوئن 6, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
3 پاسخ 159 بازدید
1 پاسخ 617 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 355 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 129 بازدید
سوال شده ژوئیه 29, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 177 بازدید
سوال شده ژوئیه 3, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 117 بازدید
...