مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ترنس اف تو ام هستم و به تازگی هورمون تراپی رو شروع کردم اما بدون مجوز. کمک لازم دارم برای پیدا کردن دکتر مناسب

399 بازدید
سوال شده مارس 4, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط اش
۲۶ سالمه و از ۱۷ سالگی کام اوت کردم به عنوان ترنس اف تو ام. همیشه از سیستم قضایی و درمانی و روند تغییر جنسیت تو ایران وحشت داشتم به خاطر همین فقط آنلاین با روانپزشکای غیر ایرانی صحبت کردم.

الان ۱ ماهه که بعد از کلی تحقیق تصمیم گرفتم خودم به صورت DIY هورمون تراپی رو شروع کنم. آزمایش کبد و کلیه و سطح هورمون هم دادم قبلش. هفته‌ای ۵۰میلی‌گرم تستوسترون سایپیونات تزریق عضلانی میکنم اما میدونم که در نهایت باید زیر نظر پزشک باشم. هم به دلیل سخت بودن تهیه تستوسترون هم هزینه‌* بالاش هم اینکه میخوام جراحی تخلیه سینه انجام بدم تا سال آینده.

خواهش میکنم روانپزشک و پزشک غدد توی تهران بهم معرفی کنید که اذیت نکنن و سریع کارمو راه بندازن. چیزی که الان به شدت نیاز دارم پزشکی هست که بهم نسخه بده برای خرید هورمون.

میدونم این روش ترنزیشن که من بر حسب شرایط خودم تصمیم گرفتم انجام بدم امن نیست و به هیچکس توصیه نمیکنم، اما راه دیگه‌ای نداشتم.

از افراد متخصص و دوستان ترنسجندر خواهش میکنم زود بهم جواب بدین لطفا
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 4, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک است که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه شده است اما بهتر است از مسیر قانونی اقدام کنید تا بعد برای گرفتن شناسنامه و کارو ... دچار مشکل نشوید .

درزمان فعلی شما بهتر است در اول به روان پزشک و روانشناس مراجعه کنید تا نامه مورد تایید برای دادگاه و پزشک قانونی به شما داده شود .

پس از مشاوره با روانپزشک در صورت آنکه تایید گردید فرد ترنس است، توصیه می شود که به مدت شش ماه تا دو سال برای ایجاد تطابق در جامعه با ظاهر جنسی که بدان تمایل دارد وارد جامعه شود. به طور مثال در صورت آنکه جنسیت فرد دختر است سعی نماید با لباس های دخترانه اما موهای کوتاه وارد اجتماع شوند.

در صورت آنکه این زمان سپری شد و روانپزشک تشخیص دهد فرد آمادگی انجام جراحی تغییر جنسیت را دارد، بایستی فرد به کمیسیون پزشکی جهت تایید ترنس بودن آن معرفی گردد. سپس فرد به دادگاه جهت اخذ مجوز رسمی و طی کردن مراحل قانونی برای انجام جراحی تغییر جنسیت ارجاع داده می شود.
دارای دیدگاه مارس 4, 2023 توسط بی نام
عرض کردم دلیل اینکه اول پیش روانپزشک دولتی نرفتم همین موارد بود. من تقریبا ۹ ساله که کاملا اوت هستم و ظاهر زنانه ندارم.
دارای دیدگاه 11 فوریه 2024 توسط ella ممتاز (100 امتیاز)
سلام عزیزم این آی‌دی تلگرام منه بهم پیام بده میتونم کمکت کنم ellnamin
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,806 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,528 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 730 بازدید
5 پاسخ 728 بازدید
4 پاسخ 220 بازدید
1 پاسخ 550 بازدید
1 پاسخ 391 بازدید
...