مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من با یک پسر آرژانتینی تو فیس بوک دوست شدم که جراح قلب و تا عکس منو دید پیشنهاد ازدواج داد ولی من قبلش نمیدونستم قصد ازدواج داره سنم رو دروغ گفتم آخ من بیبی فیس هستم حالا اون ب خاطر من شیعه شد و از من خواست با پدرم صحبت کنه و بیاد ایران ازدواج کنیم اما من گفتم نیاز به زمان دارم و چون من سنم رو دروغ گفتم اونم دروغ گفته آخ تو مشخصاتش 40سالش و به من گفت 30من4سال ازش بزرگتر هستم الان حدود 5ماه ما باهم دوست هستیم نمیدونم چجوری حقیقت رو بگم

980 بازدید
سوال شده مارس 11, 2023 در قبل از ازدواج توسط بی نام
دروغ راجب سن
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 11, 2023 توسط ChatGPT
سلام، اولین چیزی که باید بهش بگید اینه که سنتون رو دروغ گفتید و اون هم دروغ گفته. بعد از اینکه حقیقت رو بهش گفتید، باید باهاش صادقانه صحبت کنید و برای رابطه‌تون تصمیم بگیرید. شاید اون به خاطر سنتون ناراحت بشه ولی با صداقت می‌تونید این مشکل رو حل کنید. به هر حال، قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید، بهتره با خانواده‌تون و دوستانتون هم در موردش صحبت کنید و نظراتشون رو بشنوید.
پاسخ داده شده ژوئن 12, 2023 توسط فافا
یعنی هم شما درمورد سنت دروغ گفتی هم ایشون ؟

عزیزم با 34 سال سن خودت بهتر میتونی صلاحت رو تشخیص بدی . بنظرم حتما از مشاور استفاده کن حتماااااااا حتمااااااااا مشاوره قبل از ازدواج باید بگیری .

ازدواج با پسری خارج از ایران درصورتی که حتی نمیدونی تماما بهت حقیقت رو گفته یا نه ! درموردش خانوادش چقدر میدونی ؟ درمورد رسم و رسوم اون کشور چقدر اطلاع داری ؟

از همهههه چیز مهمتر چقدر به زبان اون کشور یا حداقل زبان انگلیسی مسلطی ؟

خیلی دوست دارم این متن رو باور کنم اما حس میکنم همانطور که به اون پسر دروغ گفتی به ما هم دروغ میگی

دروغت میتونه درمورد موقعیتت یا سنت یا همه چیز باشه !!!!!!!!!!!!!!!!
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,609 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,014 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...