مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من توی دوتا رابطه اشتباه گیر کردم

385 بازدید
سوال شده مارس 14, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط Pooria
سلام من یه پسر جوونم دانشجو ترم چهار کامپیوتر دور و بر ۱۹ و ۲۰سالمه تو یه رابطه اشتباهم میدونم دختری گه باهاش تو مجازی درارتباطم فقط ترم پیش باعث شد چندتا واحدو بیفتم انقدر وابستش شدم که هر روز باید بهش پیام بدم.بدون اون نمیتونم با دوست صمیمیشم دوستم و به اونم پیام میدم هر دوشون دبیرستانین ولی من جدیدا عاشق اونی شدم که کوچیکتره.این کوچیکه بهم اصلا پیام نمیده تا من پیام ندم و رفتارای خاصی داره ولی من خیلی دوسش دارم و بدون این دو تا دختر روز من روز نمیشه ولی از طرفی این ترم خیلی درسامون سنگین شدن کتابای این ترمو تازه دیروز خریدم کلی عقبم و خیلیم کتابا سنگینه ولی من خیلی بی هوا میرم سر گپ زدن با این دخترا و نمیتونم توصیف بکنم من چه اندازه عادت کردم از مهر امسال با یکیشون استارت زدم با دومیه از آذر و همینجوری دارم ادامه میدم یکیشون اگه من برم براش مهم نیست ولی یکیش شاید یکم اذیت بشه ولی اونا خیلی وابسته من نیستن بیشتر منم که دارم اینجا خون دل میخورم انقدر کم کاری تو درسام کردم از آیندم ناامید شدم کلا بیخیال هر چی شغله شدم الان فقط میخوام بگین من چجوری کات بکنم؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 15, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز
ببینید وابستگی به شکل افراطی یعنی تمرکز افراطی بر یک موضوع و‌خب این میزان انرژی روانی شما را بر موضپعات مهم دیگر زندگیتان می گیرد در این مسیر بهتر است شما به واقعیت های این ارتباط توجه کنید و با در نظر گرفتن همه اولویت های زندگیتان در مورد مسیر زندگیتان تصمیم گیری کنید.
جدایی سخت و همراه با دلتنگی است اما نیاز است شما انتخاب کنید که می خواهید کدام مسیر را بروید .
در این مسیر بهتر این وابستگی افراطی توسط روان درمانگر نیز بررسی شود تا از تکرار این شرایط و مشکلات بیشتر جلوگیری شود.
پاسخ داده شده مارس 15, 2023 توسط Unknown
سلام، به نظر می‌رسد که در حال حاضر با چالش‌هایی روبرو هستید. به نظر من باید اولاً به خودتان و وظایف درسی‌تان تمرکز کنید و زمان کافی برای مطالعه بگذارید. همچنین این مورد ضروری است که از اعتیاد به ارسال پیام ها به دخترانی که دیگر نمی‌توانید با آنها مطالبه کنید، دوری کنید و به جستجوی چیزهای دیگری بروید که باعث شادی و رضایت شما از خودتان شود.

یکی از راه‌های خوب برای کات بردن از این وابستگی به دختران هست اینکه با خودتان توافق کنید که هر روز برای مسافرت در گفتگو با دختران یک ساعت مشخص کنید و در این مدت محدود فقط برای مسافرت در ارتباط با این دختران باشید. همچنین می‌توانید به دوستان خود بگویید که به شما کمک کنند و در ساعت مشخص برای شما در دسترس باشند و با شما تعامل داشته باشند.

وقتی که پیام ها را محدود کردید، امیدواریم که بتوانید به وظیفه‌های درسی تان تمرکز کنید. کار مهمی است که باید به آن تمرکز کنید و در آینده از آن بهره گیرید. همچنین مهم است که دوستی خود را در قبال دیگران رعایت کنید و قدردان خود باشید. با تمرکز و تلاش، این همه مشکل قابل حل خواهد شد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,810 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,920 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 149 بازدید
سوال شده ژوئن 29, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط فرشته ممتاز (140 امتیاز)
3 پاسخ 252 بازدید
سوال شده اکتبر 11, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 200 بازدید
سوال شده ژوئن 24, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط فرشته ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 273 بازدید
3 پاسخ 184 بازدید
5 پاسخ 2,635 بازدید
2 پاسخ 364 بازدید
1 پاسخ 1,048 بازدید
2 پاسخ 474 بازدید
سوال شده فوریه 9, 2018 در قبل از ازدواج توسط منا جان
...