مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

درخواست طلاق و حزانت اطفال و عدم صلاحیت طرفین

181 بازدید
سوال شده مارس 18, 2019 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط نگین
سلام و قت بخیر. خواهر من 15 سال پیش با اقایی اشنا شدن این اقا با تهدید و اغفال خواهرم ایشون رو مجبور به ازدواج کرده و الان دوتا بچه هم دارن در تمام دوران بعد از ازدواج نیز خانم معلم بوده ولی اقا شغل نداره و از حقوق همسرش استفاده میکنه و اون رو کتک میزنه و شبها مست و یا با کشیدن تریاک زیاد به خانه میاد و برای بچه ها و همسرش مزاحمت ایجاد میکنه . خواهرم به شدت افسرده و عصبی شده بوده و با یکی از همکارانش فقط درحد پیامک و ملاقاتهای ضمن کار رابطه دوستانه برقرار میکنه و شوهرش متوجه میشه و این باعث شدت گرفتن مشکلات شده و از رفتن ایشون به محل کارش جلوگیری میکنه و مدام کتک میزنه و یا در منزل حبس میکنه بچه هارو با خودش میبره که اون بترسه و به تازگی مجبورش میکنه سیگار بکشه و مواد مصرف کنه و میخواد به این ترتیب نقطه ظعفهای بیشتری ازش بگیره و از ایشون عکس های گرفته و به محض اینکه مشکلی پیش بیاد تهدیدش میکنه که عکس و فیلم ازت پخش میکنم و با توجه به اینکه این موارد رو درحالی که شوهر این خانم هست مطرح میکنه ایا قانون میتونه ایشون رو محکوم کنه ایا این خانم میتونه طلاق بگیره و بچه هاشو نگه داره؟ و شوهر ایشون با اینکه خودش صلاحیت نداره ایا میتونه با استفاده از موضوع همکار خواهرم از این موضوع سواستفاده کنه و اعلام عدم صلاحیت خواهرم رو مطرح کنه و هم مهریه نده و هم  بچه هارو بگیره؟ لطفا راهنمایی کنید خیلی اوضاع ایشون وخیم شده
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 18, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

نگرانی شما قابل درک می باشد اما ایشان بهتر بود از همان اول بجای ازدواج از ایشان شکایت می کردند و خودشان وارد یکی زندگی با این مشکلات نمی شوند بهتر است تا خطر بیشتری ایشان را تهدید نکرده است با توجه به توضیحات شما که امکان مصرف مواد نیز دارند بهتر است به صورت قانونی اقدام کنند امکان اینکه ایشان با این شرایط بتوانند بر علیه خواهر شما شکایت کنند کم می باشد و بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد مشکلات قانونی به صورت حضوری با یک وکیل صحبت کنند . اما اینکه ایشان به علت ترس از بخواهند تن به هرکاری بدهند نیاز به بررسی دقیق تر دارد بهتر است از ایشان بخواهید به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنند .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,843 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 413 بازدید
1 پاسخ 273 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
1 پاسخ 213 بازدید
سوال شده اکتبر 19, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط چشم‌انتطار
1 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 152 بازدید
1 پاسخ 169 بازدید
...