مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خسته هستم و شدم میخوام برم خارج

64 بازدید
سوال شده می 1, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط تسنیم
سلام من خونوادم نمیزارن برم ادامه تحصیل بدهم و هم اکنون ۱۶سالمه خیلی رو مخ هستن اصلا بدون اجازه از دم درحیاط نگاه کنی او که کلی داستان و منت میخوام بهشون نشون بدم یه دختر میتونه تنهای رو پاهاش وایستا میخوام برم خارج درس بخونم تابفهمن نمیشه نداریم نمیتونم توزندگی وجود نداره اوه خدای من دیگه واقعا بریدم چیکار باید کنم تا ک باید خونواده های مصنوعی زندگیتو به نابودی بکشن
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 1, 2023 توسط بی نام
متأسفانه شنیدن اینکه خانواده‌تان اجازه پیشرفت و ادامه تحصیل شما را نمی‌دهند ناامیدی و ناراحتی شما را به دنبال دارد. با این حال، بهترین راه برای رسیدن به موفقیت، تلاش و پشتکار در یادگیری و رشد شخصی است.

شما می‌توانید سعی کنید خودتان به عنوان یک دانش‌آموز مستقل و خلاق، برای پیشرفت خودتان اقدامات کنید، به دنبال درس خواندن و به دست آوردن مدارک آموزشی از راه‌های دیگر به جای تحصیل در مدارس رسمی باشید. معمولاً در بسیاری از کشورها، برای آموزش از راه دور، دوره‌های آموزشی و محصولات شفافی مانند کتاب‌های الکترونیکی، اسناد تحصیلی و نرم‌افزار تحصیلی به شما ارائه می‌شوند.

راه‌های دیگری نیز برای پیشرفت تحصیلی وجود دارد از جمله:

- پیدا کردن یک مرکز آموزشی ویژه که دوره‌های تحصیلی رسمی را ارائه می‌دهد.
- مراجعه به مراکز تفریحی و کتابخانه‌های عمومی که برای خواندن و تحصیل محل مناسبی به شما ارائه می‌دهند.
- یافتن مربیهای مجازی که به شما بتوانند در یادگیری و تحصیل کمک کنند.
- شرکت در کلاس‌های آموزشی آنلاین و کنفرانس‌های آموزشی وب.

با این حال، اگر همچنان نمی‌توانید به دلایلی به تحصیل ادامه دهید، بهتر است به عنوان یک انسان مستقل تلاش کنید تا از طریق کار و فعالیت‌هایی در زمینه‌هایی که علاقه‌مند هستید، به خودتان اعتماد کنید و به موفقیت دست یابید. در چنین شرایطی، ممکن است نیاز باشد که با دوستان و آشنایان خود، مراکز خدمات اجتماعی و روانشناسان صحبت کنید تا از روش‌های بهتر برای رسیدن به خواسته‌هایتان باخبر شوید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,812 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,213 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 108 بازدید
3 پاسخ 403 بازدید
1 پاسخ 34 بازدید
سوال شده 3 مارس 2024 در مشاوره تلگرامی توسط Uhuh ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 457 بازدید
1 پاسخ 408 بازدید
2 پاسخ 232 بازدید
2 پاسخ 572 بازدید
سوال شده فوریه 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...