مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نسبت به خودم و خانوادم معذب ام

58 بازدید
سوال شده می 6, 2023 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Yecheo
حقیقتش چند وقته وقتی میرم بیرون خیلی معذب میشم جلو دوستام اونا چند وقت پیش‌اعتماد به نفسم رو‌پایین آوردن و خیلی جلوشون خجالت می کشم خوب ... اونا یکم نسبت به داشته هاشون مغرورن و جلو معلم منو خورد میکنن من چیزی جلوشون نمیگم ولی وقتی میام خونه شروع میکنم به گریه کردن چند بار به مامانم گفتم اما مامانم هیچ اهمیتی نشون نداد الان من چیکار کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 11, 2023 توسط مریم
خانواده من هم منو درک نمی کردند و همیشه دعوا داشتیم بابام همیشه مسخره میکرد و همیشه حالم بد بود انرژی برای درس خوندن نداشتم بعد شان بهم میگفتن خنگ بهونه مشاور تحصیلی رفتم مرکز مشاوره ستاره ایرانیان و اونجا درمانگر با خانوادم صحبت کرد و بعد از یک مدتی آرمان رفتارشون تغییر کرد هر چقدر من گفتم این کار را نکنید گوش نمی دادند اما وقتی از طرف یه آدم غریبه اینا رو شنیدن خیلی تغییر کردم بازم گهگاهی رفتار قدیم شروع میکنه اما همیشگی نیست و حالم بهتره انرژی درس خوندن بیشتر شده و شاگرد اول شدم از طرف یاد گرفتم که چگونه رفتار کنم تا اونها هم کمتر بهم گیر بدم. اعتماد به نفسم خیلی بیشتر شده به خانوادم جلوی دوستان و بقیه و فامیل مسخرم میکنن خیلی و خیلی حس خوبی دارم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,318 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 250 بازدید
1 پاسخ 133 بازدید
1 پاسخ 56 بازدید
1 پاسخ 171 بازدید
...