مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بی مسئولیتی شوهر

243 بازدید
سوال شده مارس 20, 2019 در زوج درمانی توسط اشنا

باسلام 

من ۱۴ سال هست که ازدواج کردم و دوسال بعد از ازدواجم سرکار رفتم و ده سال مشغول به کار بودم و در مدت اشتغالم بچه اولم به دنبا امد و تا ۷ ساله شد و برای ورود به کلاساول استعفا دادم با توجه به اول زندگی و حتی زمان شاغل بودنم همسرم اصلا در کارهای منزل حتی کارهای مردانه کمم نمیکزد تا حتی باردارشدم دوباره و استراحت مطلق و بعد از زایمان نهایتا تو این مدت دوبار ظرف شست و سه بار جارو تا بهش بگم کممم کن و من شاککی ام ازت قهر میکنه و میره بیرون یا تو اتاق و میخوابه حتی با قربون صدقه هم همکاری نمیکنه و تنبلی میکنه روزهای هفته زود میره سرکار اما اخر هفته ها تا ظهر و حتی تا ۳ بعد ازظهر میحوابه بیدارم میشه کمکم نمیکنه حتی با بچه کوچیک اواخر سال گذشته وقتی همکاراش از کمک کردن به همسراشون تو اتاق تکونی گقتن گفت دلم برات سوخت اما بازم بعد از عید هیچ تغییری توش ندیدم این رفتاراش منو ازرده میکنه هر وقت سکس بخواد باید اماده باشم و بهترین رغبتم به سکس کم شده و بدم میاد حتی  روحم خیلی خستس 

من کلی کار میکنم ایشون خوابه یا پای موبایلشه 

و با توجه به اینکه میدونه گردنم مشکل پیدا کرده 

میخوام راهنماییم کنین ممنونم 

1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 20, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است در اول آرامش خودتان را حفظ کنید با توجه به  صحبت شما به نظر می رسد که بی مسئولیتی ایشان تنها در کمک نکردن در کارهای منزل می باشد . بهتر است این موضوعات قبل از ازدواج مورد بررسی دقیق قرار گیرد و تعریف افراد از همسر بودن، مادر بودن ، و... مورد بررسی دقیق قرار گیرد . برای بسیاری از مردان اینگونه رفتارها و کمک کردن ها در منزل تعریف نشده است و دیدگاه مثبتی نسبت به آن ندارند و به سختی حاضر به کمک کردن در این مسیر می شوند بهتر است سعی کنید در آرامش و بدون توهین با ایشان در یک زمان مناسب که فکر می کنید از نظر روحی آمادگی بیشتری دارند صحبت کنید و یک سری وظایف را تقسیم کنید تا بتوانید عملکرد بهتری در این مسیر داشته باشید . زمانی که همسرتان حتی کارهای کوچکی برای کمک به شما انجام می دهد سعی کنید با لبخند و... به عنوان یک تشویق استفاده کنید از مقایسه کردن همسرتان با دیگران بپرهیزید چون هم می تواند باعث اختلاف بین شماها شود و هم اینکه باعث جبهه گیری بیشتر همسرتان در اینگونه مسائل شود.

البته بهتر است در این مسیر با توجه به اینکه در روحی شما تاثیراتی ایجاد شده است و به نظر می رسد از رابطه جنسی لذت لازم را نمی برید به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا این موارد مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد و در صورت نیاز یک سری آموزش ها نیز به همسرتان داده شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88472864

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,297 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 515 بازدید
1 پاسخ 400 بازدید
2 پاسخ 307 بازدید
1 پاسخ 521 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2017 در زوج درمانی توسط fati
1 پاسخ 74 بازدید
سوال شده مارس 23, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Banojan ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 342 بازدید
سوال شده دسامبر 25, 2018 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
2 پاسخ 490 بازدید
سوال شده مارس 5, 2018 در زوج درمانی توسط نرگسی
3 پاسخ 809 بازدید
سوال شده مارس 1, 2018 در زوج درمانی توسط بدبخت
1 پاسخ 219 بازدید
2 پاسخ 402 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2017 در زوج درمانی توسط hosna
...