مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تجاوز ناپدری

1,125 بازدید
سوال شده مارس 20, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بدبخت ممتاز (100 امتیاز)
من یه دختر16 یاله با برادر20و چند ساله هستم که به گفته بقیه از هیکل و قیافه جذاب و زیبایی بهره بردم و مادرم قبلا از پدرم طلاق گرفته بود و چند ماهی میشه که ازدواج کرده  این مرد به من چشم خیلی بدی داره و وقتایی برادرم با نامزدش خونه ما میمونن و من پیش اونا میخوابم شاهد رابطه جنسی شون هستم اما از خجالت زیر پتو قایم میشم حتی چند بارهم به مادرم گفتم حداقل صبر کنین من بخوابم بعد ولی اون توجهی نمیکنه و برخی مواقه هنگام خواب شاهد لمس و دست زدن به اندام من توسط ناپدریم هستم ولی هرچقدر به مادرم میگم حرف اون رو باور میکنه و میگه تو دروغ میگی و با دوستای 4سالم که مشورت میکنم بهم اینجا رو پیشنهاد دادن و من نمیخواستم دست زادنای مرد رو بگم اما با پافشاری دوستام گفتم و اونا میگفتن اگه جلوش گرفته نشه ممکنه اینده بدب در انتظارم باشه و مورد تجاوز قرار بگیرم من واقعا میترسم چیکار باید بکنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 20, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
باسلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات و نگرانی شما قابل درک می باشد . بهتر است در مورد این موضوع به صورت جدی با مادرتان صحبت کنید و سعی کنید حدود خود را با ناپدریتان حفظ کنید و در صورتی که بازهم این رفتار از سمت ایشان تکرار شد بهتر است به صورت قانونی اقدام کنید و این موضوع را با فرد دیگری مثلا پدرتان و یا برادرتان در میان بگذارید .

دقت کنید که بهتر است برای حفاظت از خودتان از نزدیک خوابیدن با ایشان و یا پوشش های خاص در مقابل ایشان خوداری کنید و در صورتی که این امکان برای شما وجود دارد با پدرتان زندگی کنید . البته بهتر است در اول به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا در این مسیر به شما کنمک شود و در صورت نیاز با مادرتان نیز صحبت شود تا ایشان اینگونه موضاعات را بادید دیگری نیز مورد توجه قرار بدهند . در زمان های که برادرتان حضور دارند بهتر است شما در هال و یا با فاصله از مادرتان بخوابید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22247100

شاد باشید
پاسخ داده شده مارس 20, 2019 توسط طلبه
سلام  دوست  گلم .
شما  از لباس خیلی پوشیده  استفاده  کنید حتی اگر براتون  سخته . مکان خوابتون به هیچ  عنوان  نزدیک  به این آقا  نباشه .   زمانیکه  بیدارید  و متوجه معاشقه  مادرتون بااین آقا هستید  بلند  شید  خیلی جدی تذکر  بدید    اگر گفته  هاتون  بدون اغراق  باشه   مادرتون  یاخیلی شیفته * این آقا  هستن  یا براشون  موردی  نداره  اگر بهتون دست درازی  ای  بشه . با تذکر  جدی ،مادرتون  رو متوجه  این شکنجه  روحی  کنید .   این آقا بااین روند  حتما  به تجاوز  فکر میکنه  البته  بااینکارها  میخواد  شمارو به  نوعی  آماده  و راضی کنه .   اگر  این اتفاق  بازهم  اتفاق  افتاد  با مددکارهای  اجتماعی  ارتباط بگیرین   درنهایت  اگر  راه چاره * دیگه  ای نبود  مددکار بهزیستی  شمارو  به  اقامتگاهایی  ک برای  دخترا  در نظر گرفتن معرفی میکنن   این  اقامتگاهها  برای اشخاص بی سرپرست و بد سرپرسته .  (البته  قبل از همه اینها  با پدرتون  صحبت  کنید  و اگر  اوضاع بدی  ندارن و شرایط  زندگیشون روبه  راهه  باایشون زندگی کنید ).    دوست گلم  این ماجرا  رو نادیده  نگیر  چرا  که  خیلی  از دخترای  خوب  کشورمون  بخاطر همین  بی مسعولیتی های  والدینشون  تا آخر عمرشون  با این عذاب  وحشتناک  زندگی  کردن  و هیچوقت  ب زندگی  نرمالشون  بر نگشتن . . .  خجالت  و ترس  رو بزارید کنار  این زندگی ،سلامتی و آینده  شماست .

(طلبه)
دارای دیدگاه مارس 21, 2019 توسط بدبخت
متشکر ولی پدرم خودش ازدواج کرده و من اونو نمیبینم برادرم هم خونه نمیشه وماهی یکی دو بار میاد و نمیخوام مادرم رو ترک کنم چون اون کتکش میزنه وقتی من نیستم و حتی اون مرد زن و بچه دیگه ای هم داره و اگه بشه شماره های مدد کار اجتماعی رو بهم بدین
دارای دیدگاه مارس 21, 2019 توسط ---
شماره تلفن 123 اگه نشد از راهنمای تلفن شمارشو بگیر.
این فرد تعادل رفتاری نداره و احتمال اسیب زدن به شما و بقیه افراد زیاده. هر چه زودتر اقدام کنین.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,806 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,505 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 1,351 بازدید
1 پاسخ 902 بازدید
4 پاسخ 481 بازدید
3 پاسخ 674 بازدید
2 پاسخ 858 بازدید
1 پاسخ 315 بازدید
9 پاسخ 884 بازدید
سوال شده نوامبر 19, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط SAMI ممتاز (160 امتیاز)
1 پاسخ 1,258 بازدید
2 پاسخ 297 بازدید
1 پاسخ 309 بازدید
...