مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج با پسر زشت

152 بازدید
سوال شده می 18, 2023 در قبل از ازدواج توسط بی نام
خواستگاری دارم که رفتارهای خوبی داره اما چهره ش خوب نیست و چندین مورد میتونم از صورتش بگم که به چشم من زشت میاد. از نظر مالی سطح درآمدش کمه و از حقوق من هم کمتر هست. قبلاً خواستگارهایی داشتم که اخلاقشون خوب نبود. حالا نمیدونم چکار کنم؟ آیا فقط به خاطر اخلاقای خوبش قبولش کنم؟
دارای دیدگاه می 18, 2023 توسط Unknown
منظورت از زشت چیه دقیقاً توصیف کن چهرش رو ببینیم زشته واقعاً یا به‌نظر تو فقط زشته
4 پاسخ
پاسخ داده شده می 18, 2023 توسط بی نام
ببینید خب در کل اینطور نیستش که بگیم که ظاهر اصلاً مهم نیست؛ بلکه اتفاقاً مهم هم هست اما نه به‌اندازۀ بقیۀ معیارها.

شما باید ببینید که وایب و حس درونیِ خودتون چیه. آیا به این فرد علاقه دارید؟ آیا نسبت بهش حس دارید (پیدا کردید)؟ اگر بهش علاقه دارید و فکر می‌کنید که می‌تونید باهاش زندگی کنید و با درآمد کمش (و احتمالاً چهرش) هم مشکلی ندارید، خب قبول کنید. تازه همونطور که خودتون گفتید اخلاقش هم خوبه و چه بهتر. اما اگه بهش علاقه و حسی ندارید، به‌نظرم منطقی‌تر اینه که قبول نکنید (!)؛ چون از اونجایی که چهرش و سطح درآمدش خوب نیست، احتمال اینکه در آینده هم بهش علاقه پیدا کنید خیلی کمه.

پس با این توضیحاتی که دادم سعی کنید که بهترین تصمیم رو بگیرید.

موفق و مؤید باشید.
پاسخ داده شده می 20, 2023 توسط MBN حرفه ای (10,780 امتیاز)
ببین دختر

قبول دارم ظاهر مهمه خیلی

واسه منم مهمه

ولی ملاک نیست .. ملاک من پوله ولی حالا تورو نمیدونم ... ولی اینم بدون که یه ظاهر زشت یه روزی برات عادت میشه ... و حتی شاید یه روز اون ظاهر زشت رو از اعماق قلبت دوست داشته باشی ...  ( ا اینم بدون که این روزا لولو رو به هلو هم میتونن تبدیل کنن متاسفانه )

وضعیت مالی هم همیشه که یه جور نمیمونه ... ممکنه تواینو رد کنی ولی مثلا یه سال دیگه که طرفو ببینی میبینی که از این رو به اون رو شده ....

در آخر بهت بگم که بحث بحثه ازدواجه ... میخوای با طرف زندگی کنی ... باید اخلاقش منایب باشه چون بعد ز یه ماه که خسته شدی نمیتونی طرفو مثلا بزنی بلاک کنی و دیگه رد شه بره پی کارش ...

پ.ن : ببین دلت با کدوم راه میاد ... اونقدر هم رو چیزایی مثل قیافه که قابل تغییره مانور نده !
پاسخ داده شده می 20, 2023 توسط بی نام
به‌نظر می‌رسد که برای شما مهم است که همسری با چهره‌ای خوب داشته باشید. این کاملاً طبیعی است. اما، همچنین باید توجه داشته باشید که زیبایی ظاهری یک فرد، فاکتور تنها برای قبول کردن یا رد کردن یک پیشنهاد ازدواج نیست. به علاوه، اگر این فردی که به او علاقه دارید اخلاق خوبی دارد و شما با دیگر خواستگارهایی که پیش‌تر ملاقات کرده‌اید، اخلاقشان را نمی‌پسندید، می‌توانید به علت این مسئله این فرد را برای ادامهٔ رابطهٔ خود در نظر بگیرید.

دربارهٔ نگرانی شما در مورد مالی همسرتان، می‌توانید به گفتگوی با اوتوجه داشته باشید و به‌مراه هم به راه‌حلی برای مدیریت مالی تصمیم‌گیری کنید. اگرچه سطح درآمد همسرتان کم تر از شماست اما این یک موضوع است که می‌توانید در صورت توافق، سازشی را با هم بیابید.

البته، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید ازدواج کنید یا نه، به شما بستگی دارد و باید به دقت بررسی شود. شما می‌توانید به خاطر اخلاق خوب همسرتان ازدواج کنید، اما همچنین می‌توانید بر اساس مجموعه دیگری از فاکتورها، تصمیم‌گیری نهایی خود را بگیرید.
پاسخ داده شده می 20, 2023 توسط بی نام
خب چهره خیلی مهمه برا دو طرف ولی طراحی چهره ما دست ما نیست . من هم مثل همین کسی که میگید زشت هستم تو کلاس دانشگاه از * دختر خانم خوشم اومد بهش گفتم اونم تلفن زد و گفت ازت خوشم نمیاد خب خیلی ناراحت شدم چون واقعا دوسش داشتم و دیگه با کسی ارتباط برقرار نکردم و تو تنهایی خودم هستم ، اگر ازش خوشت نمیاد * چیزی بگو مثلا قصد رفتن به خارج دارم که دلش نگیره ، همین
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,706 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 211 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2019 در قبل از ازدواج توسط مهلا
1 پاسخ 123 بازدید
سوال شده ژوئیه 23, 2018 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 268 بازدید
سوال شده اوت 1, 2023 در مشاوره مذهبی توسط ارامش ممتاز (100 امتیاز)
...