مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من همجنس گرا هستم

88 بازدید
سوال شده می 21, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام:)! ممتاز (160 امتیاز)
سلام و وقت بخیر. این روز ها نسبت به خودم و گرایشم دچار شک شدمه ، من دوستی دارم که به شدت با اون صمیمی هستم ( از جانب من اینجوری هست و همیشه احساس میکنم که اون میزان صمیمیتی که از طرف من هست و از جانب اون نسبت به خودم احساس نمیکنم ) این دوست من بنابه دلایلی از آقایون و روابط عاشقانه * بین زن و مرد متنفر هست و بلعکس علاقه * وافری به رابط گی داره . ما ما با هم صمیمی هستیم و گاها با هم شوخی های کلامی میکنیم که بعضی از مواقع یک سری احساسات درون اونها نهفته است .

این روزا مدام حرکات و کار ها و صحبت های دوستم به یادم میاد احساس میکنم که به شدت شیفته * اون شدمه و نوع احساسمون از جانب من در حال تغییر هست و من بابت این موضوع شرمنده هستم و احساس گناه میکنم ، بار ها و بار ها شنیدم ازش که اون از روابط عاشقانه لزبین خوشش نمیاد و من هم هیچ علاقه ای به بیان این مسئله ندارم .
قبلا نسبت به آقایون کشش عاطفی و جنسی داشتم و الانه کشش جنسی من نسبت به آقایون همچنان در جای خودش هست اما احساست و عواطف من الان معطوف به دوست صمیمیم شده احساس میکنم که گم شدم و یه احساس سرخوردگی نسبت به خودم دارم گم شدم چون از گرایش خودم هم آگاهم و هم نیستم من هیچ نوع کشش عاطفی و جنسی به هم جنس خودم ندارم جز دوست صمیمیم و همه * اینها در حالی هست که می‌دونم گرایشم نسبت به آقایون هست .

من آدم زود جوشی نیستم و زیاد به آدم های اطرافم بها نمیدم و وقتی که بهشون نزدیک شدم تمامیت خودم رو برای اونها میذارم و اغلب اوقات این من هستم که به شدت شیفته * اونها میشم و الان دقیقا احساسات من به دوستم همینطوره ، من به شدت شیفته * هر کلام و رفتارش شدم و از این موضوع احساس خطر میکنم ...

من نمی‌خوام که گرایشی نسبت به دوستم داشته باشم ، اون از پست بدم و مهم تر از همه خودم تنها بمونم چون باز هم سالها طول می‌کشه تا بتونم با کسی اخت بگیرم .
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 27, 2023 توسط بی نام
سلام عزیزم

این حست را درک میکنم
نمیدونم می دونی یا نه ولی تو بایسکشوالی
من خودم این اتفاق برام افتاد و بعد از یکسال خوده دوستم که ازین موضوع ها بدش میومد گفت که به من علاقه داره و الان ما باهمیم
تو سرخوردگی نسبت به خودت نداشته باش چون این موضوع قسمتی از وجودته
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,713 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 74 بازدید
سوال شده می 21, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام:)! ممتاز (160 امتیاز)
1 پاسخ 124 بازدید
4 پاسخ 649 بازدید
سوال شده نوامبر 19, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 199 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 240 بازدید
سوال شده می 9, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط چچچ
1 پاسخ 150 بازدید
3 پاسخ 405 بازدید
0 پاسخ 240 بازدید
سوال شده مارس 14, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...