مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آیا من همجنس گرا هستم؟

116 بازدید
سوال شده می 21, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام:)! ممتاز (160 امتیاز)
سلام و وقت بخیر. این روز ها نسبت به خودم و گرایشم دچار شک شدمه ، من دوستی دارم که به شدت با اون صمیمی هستم ( از جانب من اینجوری هست و همیشه احساس میکنم که اون میزان صمیمیتی که از طرف من هست و از جانب اون نسبت به خودم احساس نمیکنم ) این دوست من بنابه دلایلی از آقایون و روابط عاشقانه * بین زن و مرد متنفر هست و بلعکس علاقه * وافری به رابط گی داره . ما ما با هم صمیمی هستیم و گاها با هم شوخی های کلامی میکنیم که بعضی از مواقع یک سری احساسات درون اونها نهفته است .

این روزا مدام حرکات و کار ها و صحبت های دوستم به یادم میاد احساس میکنم که به شدت شیفته * اون شدمه و نوع احساسمون از جانب من در حال تغییر هست و من بابت این موضوع شرمنده هستم و احساس گناه میکنم ، بار ها و بار ها شنیدم ازش که اون از روابط عاشقانه لزبین خوشش نمیاد و من هم هیچ علاقه ای به بیان این مسئله ندارم .
قبلا نسبت به آقایون کشش عاطفی و جنسی داشتم و الانه کشش جنسی من نسبت به آقایون همچنان در جای خودش هست اما احساسات و عواطف من الان معطوف به دوست صمیمیم شده احساس میکنم که گم شدم و یه احساس سرخوردگی نسبت به خودم دارم گم شدم چون از گرایش خودم هم آگاهم و هم نیستم من هیچ نوع کشش عاطفی و جنسی به هم جنس خودم ندارم جز دوست صمیمیم و همه * اینها در حالی هست که می‌دونم گرایشم نسبت به آقایون هست .

من آدم زود جوشی نیستم و زیاد به آدم های اطرافم بها نمیدم و وقتی که بهشون نزدیک شدم تمامیت خودم رو برای اونها میذارم و اغلب اوقات این من هستم که به شدت شیفته * اونها میشم و الان دقیقا احساسات من به دوستم همینطوره ، من به شدت شیفته * هر کلام و رفتارش شدم و از این موضوع احساس خطر میکنم ...

من نمی‌خوام که گرایشی نسبت به دوستم داشته باشم ، اون و از دست بدم و مهم تر از همه خودم تنها بمونم چون باز هم سالها طول می‌کشه تا بتونم با کسی اخت بگیرم .
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 21, 2023 توسط بی نام
سلام. ممکنه دوجنس گرا باشی. Bisexual. و اینکه گرایش های جنسی یه چیز اثبات شده از نظر علمیه و کاملا بخش های مغز (بیشتر روی هیپوتالاموس مانور میدن) که به این موضوع مرتبطه شناخته شده و دارن روی ژنتیک و مواد شیمیایی مؤثر روش کار میکنن پس نترس.
اما اینایی که گفتی لزوما به این معنی نیست... . صبر کن. احساسات تو این سن پایدار نیستن. باید حداقل تا 22 سالگی صبر کنی. اگر اون موقع هم همین حسو داشتی ایرادی نداره.احتمالا احساس ترس و تنهایی میکنی ولی اگر کسی عست که بهش اعتماد داشته باشی و باهاش حرف یزنی شاید کمکت کنه. بهترین هارو برات آرزومندم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,543 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 69 بازدید
سوال شده می 21, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام:)! ممتاز (160 امتیاز)
1 پاسخ 83 بازدید
سوال شده می 21, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام:)! ممتاز (160 امتیاز)
2 پاسخ 325 بازدید
سوال شده فوریه 7, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 611 بازدید
سوال شده سپتامبر 29, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط sara.9234 ممتاز (120 امتیاز)
3 پاسخ 337 بازدید
سوال شده نوامبر 4, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط
4 پاسخ 610 بازدید
سوال شده نوامبر 19, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 193 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 237 بازدید
سوال شده می 9, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط چچچ
2 پاسخ 258 بازدید
سوال شده نوامبر 2, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...