مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سقط جنین پس از دو بچه دوختر

214 بازدید
سوال شده مارس 29, 2019 در مشاوره مذهبی توسط کریمی
سلام ۴۱ سال سن دارم خانم هم ۳۸ سن داره و ۲ تا دختر داریم اقدام به بچه دار شدن کردیم خانم خیلی پسر دوست داره برای تضمین کار اصرار داشت از طریق تلقیح خارج از رحم نسبت به تعیین جنسیت تضمینی اقدام کنیم نظرش دوقلوی پسر بود ولی به دلیل هزینه زیاد تمایل نشان ندادم الان هفته چهاردهم بارداری هست و آزمایش ژنتیک داده مشخص شده دختره متاسفانه از نظر روحی خیلی افسرده شده البته قبلش هم سابقه افسردگی داشت الان اصرار داره بچه سقط کنه و از طریق تلقیح اقدام به دوقلوی پسر کنه چون اگر این دختر به متولد بشه تا دو سال نمیتونه باردار بشه بعدش هم سن بالای ۴۰ میرسه که امکان بارداری ضعیف میشه راستش چون کارمند هستم بزرگ کردن بچه هم برامون خیلی سخته میخواستم بدونم با وضعیتی که خانم دارند امکانش هست سقط کنه و مجدد اقدام به بارداری کنه؟؟ واقعا از نظر روحی داغونه همش سرزنشم میکنه و حال و روز خوبی نداره و بچه ها هم خیلی داداش دوست دارند....
باتشکر
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 29, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

 در مورد سقط بچه بهتر است با پزشک خودشان در این زمینه صحبت کنند تا با توجه به شرایط نوزاد در این مورد تصمیم گیری شود . بهتر بود مشکلات افسردگی ایشان قبل از بارداری مورد بررسی دقیق توسط متخصص صورت می گرفت تا مشکلات کمتری را در این زمینه تجربه می کردند.

برای افردگی ایشان بهتر است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا به شما کمک شود.  بهتر است از بیان اینگونه موضوعات در مقابل فرزندان دخترتان خوداری نید چون می تواند باعث ایجاد دیدگاه منفی در آنها شود و مشکلات را برای آنها به وجود آورد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,814 پاسخ

29,375 دیدگاه

2,320 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 309 بازدید
2 پاسخ 640 بازدید
سوال شده نوامبر 14, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ستاره
2 پاسخ 588 بازدید
0 پاسخ 122 بازدید
سوال شده می 12, 2019 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 354 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Negar
...