مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

استرس زیاد و راهکارهای درمانی آن

507 بازدید
سوال شده دسامبر 24, 2017 در مشاوره رایگان فردی توسط شادی
سلام، من دختری هستم با 27 سال سن، به شدت مضطرب و پر استرس. تو هر شرایطی استرس دارم، همیشه ترس از این دارم که کارهام اونطور که باید پیش نره. حتی برای پیش پا افتاده ترین مسائل زندگی استرس می گیرم. ذهنم همش درگیره، حتی شب ها موقع خواب کلی فکر میاد تو ذهنم و استرس کارهای انجام نشده روزهای بعدی رو می گیرم. گاهی وقتا از دست خودم کلافه می شم، دوست ندارم برای هر مسئله ای اینطور مضطرب بشم، نمیدونم چطور میتونم این مشکلو حل کنم؟ چطور میشه دیگه برای هر مورد کوچیکی استرس نگیرم و با خیال راحت به کارهام برسم!
3 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 24, 2017 توسط dr.shin حرفه ای (860 امتیاز)
با سلام، به نظر بخش بیشتر استرس ها و اضطراب های شما ریشه در افکاری داره که هر روز در ذهنتون می گذره، بهتر هست که ابتدا این افکار منفی رو از خودتون دور کنید، فکر کردن به اینکه آیا کارهاتون به درستی پیش میره یا نه؟ یا فکر کردن به اینکه فردا قراره چه اتفاقی بیفته زمینه ساز استرس بیشتری میشه. شما ابتدا بهتره ذهنتون رو از این افکار دور کنید و به جای اون به چیزهای مثبت تری فکر کنید، به جای جمله سوالی آیا کارهام خوب پیش میره یا نه؟ به این فکر کنید که قطعا همه کارها به خوبی پیش میرند، همین افکار مثبت رفته رفته بهتون کمک میکنه تا استرس رو از خودتون دور کنید.
پاسخ داده شده دسامبر 24, 2017 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام
دوست عزیز دقت کنید که مساله استرس داشتن و اضطراب  به خاطر اثرات فیزیولوژیکی بر بدن  باید حتما با مراجعه حل شود ضمن اینکه این مسائل  بیشتر مربوط به شناخت ها و افکار ماست ولی نمی توانیم کنترل داشته باشیم .بهتره برای برریی دلایل حتما مراجعه داشته باشید چون تا شما را از نزدیک نبینیم نمی شود تصمیم گرفت ضمن اینکه فنون ارام سازی با اصطلاح ریلکسیشن برای شما ضروری است که بعد از تمرین در کلینیک در منزل هم انجام شود و در مواقع اضطرابی تنش ها را از خود دور کند .موفق باشید .در هر حال امیدوارم با شناخت دلایل و شرایط به زودی مساله رفع شود
پاسخ داده شده دسامبر 24, 2017 توسط مرجان
دوست گرامی، توصیه * من به شما این هست که با یک متخصص در این زمینه در ارتباط باشید، شاید در نظر خیلی ها استرس مسئله * مهمی نباشه و تو هر شرایطی برای هر فردی پیش بیاد، اما اینکه شما دائما با استرس مواجه هستید، ممکنه در آینده زمینه ساز مشکلات بزرگتری بشه، مطمئنا یک فرد با تجربه و متخصص می تونه بهتر به شما کمک کنه و راهکارهایی رو برای برطرف کردن این اختلال بهتون ارائه کنه. امیدوارم هرچه زودتر این مشکلتون حل بشه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,497 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 268 بازدید
3 پاسخ 482 بازدید
1 پاسخ 209 بازدید
1 پاسخ 230 بازدید
...