مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من حدود 5 ماه هست نامزد کردم اما کار ما همش دعوا و کتک کاری هست چطوری میتونم به این رفتارا واتفاقات خاتمه ببخشم

517 بازدید
سوال شده می 2, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
من حدود 5 ماه هست نامزد کردم اما کار ما همش دعوا و کتک کاری هست چطوری میتونم به این رفتارا واتفاقات خاتمه ببخشم
3 پاسخ
پاسخ داده شده می 2, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

سوال شما بسیار کلی بیان شده است . دقت کنید که دوران نامزدی دوران آشنایی می باشد و نیاز است که مشکلات موجود در بینتان را بهتر شناسایی کنید اگر اختلافات شما به اندازه ای است که دائم با یکدیگر دعوا دارید و این دعوا حتی به کتک کاری نیز ختم می شود بهتر است این موضوع را جدی بگیرید و به صورت حضوری قبل از وارد شدن به مرحله عقد و یا عروسی این مشکلات را بررسی کنید . دقت کنید که اینها مواردی نیستند که با عقد یا عروسی برطرف شوند .

به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا مشاوره پیش از ازدواج برای شما صورت گیرد و مشکلاتتان بررسی کامل شود .

بهتر است در هنگام صحبت سعی کنید اگر فکر می کنید اختلافتان در حال اوج گرفتن است سکوت کنید و محیط را ترک کنید تا در زمان بهتری در مورد مشکلتان صحبت کنید دقت کنید که با دعوا و کتک کاری مشکلاتتان که برطرف نمی شود هیچ بلکه مشکلات شما افزایش نیز خواهد یافت نیاز است هردوی شما شیوع صحیح صحبت در مورد مشکلات را تحت نظر مشاور آموزش ببینید و دوره های کنترل خشم را نیز بگذرانید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304

شاد باشید
پاسخ داده شده اکتبر 12, 2019 توسط محسن
با این تفاسیر بعد از عروسی به کشت و کشتار ختم خواهد شد :))))
پاسخ داده شده مارس 13, 2023 توسط بی نام
با اینکه این یک مشکل پیچیده است و ممکن است بهتر باشد با یک مشاور یا روانشناس صحبت کنید، اما در اینجا چند پیشنهاد برای شما آورده شده است:

1. صبر کنید و زمان برای تغییر دادن شرایط بگذرانید. ممکن است تغییرات در رفتار شخصیتی نامزد شما زمان بیشتری برای رخ دادن نیاز داشته باشد.

2. صحبت کنید و باهم مشکلات را بررسی کنید. به نظر می‌رسد که برخی مشکلات از عدم بررسی پایه و اساس مسائل است. ممکن است برخی از مسائل باید به صورت صریح به صورت رسمی راه حل گرفته شوند.

3. تقاضای کمک از یک مشاور یا روانشناس کنید. یکی از راه حل‌های موفق برای حل مشکلات در روابط از مشاوران و روانشناسان استفاده کردن است. این افراد با تجربه در راه‌حل‌های روابط، ممکن است به شما کمک کنند.

4. فعالیت‌های مشترک داشته باشید. یکی از بهترین راه‌های خنثی کردن تنش‌ها و افزایش احساس همبستگی و تعامل در یک رابطه، فعالیت های مشترک است.

5. شما نباید به هیچ وجه در مقابل همدیگر خشمگین شوید. این می‌تواند موجب بیشتر شدن مشکلات شود. در عوض، باید با صبر و شکیبایی، با همدیگر صحبت کنید و سعی کنید به توافق برسید.

6. در نهایت، اگر نمی توانید به این موضوعات خاتمه دهید، ممکن است بهتر باشد که رابطه را به پایان برسانید. به هرحال، توجه داشته باشید که این یک گزینه آخرین است و باید برای آن تلاش کرده باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,093 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 73 بازدید
سوال شده ژوئن 23, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...