مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خواستگاری ومشاوره قبل از ازدواج

279 بازدید
سوال شده می 4, 2019 در قبل از ازدواج توسط عرفان
سلام پسری هستم24ساله و سرباز ارتش هستم، در جایی که خدمت میکنم به یک دخترعلاقمندشدم.قصدداشتم پاپیش بزارم اماچون درخال خدمت هستم از ترس بلاهایی که شاید سرم بیادپشیمون شدم،با یک ارتشی راجع این موضوع صحبت کردم که پاپیش بزاره اماگفت این خانواده نه وگفت فعلا خدمت هستی این کار رو نکن چون عواقب بدی داره،وصبرکن بعد از تموم شدن خدمتت اقدام کن،الان به نظرم چون ایشون پا پیش نزاشتن به نظرم اگه بعد از خدمتم هم بیام خواستگاری جواب منفی میشنوم!!!!الانم موندم چیکارکنم؟بیخیال دختره بشم یا صبرکنم بعدازخدمتم برم خاستگاری
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 4, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما نیاز است که شما در کنار احساسات به آمدگی اقتصادی، مسئولیت پذیری، روحی و.. در اول توجه کنید اگر شرایط شروع یک زندگی مشترک را دارید بهتر است نسبت به این موضوع اقدام کنید . دقت کنید که نیاز است در کنار احاسات شما زمانی را برای شناخت فرد مقابل و تحقیق و همجنین مشورت با خانواده و مشاوره پیش از ازدواج اختصاص بدهید تا در این مسیر هردوی شما بهترین عملکرد و انتخاب را داشته باشید .

دقت کنید که نیاز است از نظر فرهنگی، سطح طبقاتی، دیدگاه ، تحصیلات و. .. تفاوتهای بین شما مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید .

فردی که شما بیان می کنید نیر ممکن است به دلیل های مختلف مثلا اینکه هنوز سربازی شما تمام نشده است و یا شرایط اقتصادی و... از این موضوع خوداری کرده اند بهتر است در این مورد با خانوادیتان نیز مشورت کنید و نسبت به شرایط خودتان در این مسیر گام بردارید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88472864

شاد باشید
پاسخ داده شده مارس 13, 2023 توسط بی نام
سلام، به نظر من بهتر است که صبر کنید تا پایان خدمت خود و بعد از آن اقدام به خواستگاری کنید. اینکه شما در حال حاضر در خدمت هستید و ممکن است به دلایل مختلفی بلاهایی روبرو شوید، بهتر است که این موضوع را برای بعد از خدمت خود نگه دارید. همچنین، اگر شما و این دختر واقعا عاشق یکدیگر هستید، احتمالاً او هم صبر خود را به عنوان یک دوست و عاشق به شما خواهد داشت. اینکه آیا پس از خدمت شما به شما جواب منفی خواستگاری می‌دهد یا خیر، نمی‌تواند به تصمیم شما در مورد علاقه‌مندی به او تأثیر بگذارد. بنابراین، بهتر است که صبر کنید و بعد از پایان خدمت خود، به او خواستگاری کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,007 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 655 بازدید
5 پاسخ 786 بازدید
4 پاسخ 630 بازدید
2 پاسخ 671 بازدید
1 پاسخ 183 بازدید
2 پاسخ 192 بازدید
3 پاسخ 202 بازدید
3 پاسخ 573 بازدید
...