مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دردسر یک انتخاب

169 بازدید
سوال شده می 5, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Pri
سلام, چند ماهی هست با یه پسر از طریق فضای مجازی اشنا شدم و همدیگرو حضوری دیدیم این اقا به من قول ازدواج دادن و از قرار دومی که من ایشون رو دیدم خانوادشون درجریان کار قرار گرفتن ولی خانواده من با توجه به عقاید و فرهنگشون من نتونستم در جریان بزارمشون قرار شد بعد یه مدت کوتاه خانواده اونا با خانواده من حرف بزنن چون من و این اقا پسر باید صبر میکردیم تا برادر بزرگترش عروسی بگیره حالا همه اینا به کنار بعد یه مدت این اقا پسر شروع کردن به توهین کردن و بهونه گرفتن حرفای خیلی بدی به من میزنن به من میگه تو جنده و زیرپا همه خوابیدی و پول میگیری از این کارا میکنی تو بی صاحابی و از این حرفا و خیلی حرفای بدتر, بدبختی مم اونجاست که اسم و فامیل و ادرس خونمونم داره و مرتب منو تهدید میکنه که اگه به کسی بگی چیزی یا وقتایی که جواب حرفاشو میدم میگه میام در خونتون به خانوادت میگم چه دختری دارن و ابروتو میبرم من واقعا نگرانم و نمیدونم باید چکار کنم اصلا اوضاع جوریه که میترسم از خونه برم بیرون اگه خانوادم بفهمن منو میکشن, به نظرتون برم با خانوادش حرف بزنم یا شکایت کنم یا اصلا خودمو بکشم واقعا موندم چکار کنم اینم بگم که من 20سالمه و تازه فهمیدم این اقا از من بچه تر هست حدود سه سال اون اول اشنایی بهم دروغ گفته بود
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 5, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است به این دوستی و آشنایی های فضای مجازی اعتماد نکنید چون فرد به راحتی می تواند حقایق را مخفی نگه دارد همانطور که ایشان نیز این رفتار را کرده اند بهتر است دقت کنید که او حتی با گذشت 3 یال هنوز در دوران نوجوانی قرار دارد و تصمیم گیری در این موارد هنوز برای او زود می باشد و با هیجان زیاد نیز همراه است . بهتر است آرامش خودتان را حفظ کنید و به این رابطه خاتمه بدهید این رابطه با توجه به توضیحات شما حتی اگر به ازدواج نیز ختم شود آسیب های زیادی برای شما به همراه دارد . بهتر است با آرامش رابطه را ترک کنید و جواب تماس ها و پیام های ایشان را ندهید و در صورتی که نیاز بود به صورت قانونی نیز در مورد ایشان اقدام کنید . بهتر است بخاطر تهدید این آقا وارد مسائل پر خطر نشوید اگر ایشان بدانند شما به راحتی به او باج می دهید این اتفاق ممکن است سالها ادامه پیدا کند پس بهتر است محکم با این موضوع برخورد کنید. این موضوع که او بخواهد با خانواده شما صحبت کند برای خودش نیز دردسر ساز است .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,965 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 167 بازدید
1 پاسخ 50 بازدید
سوال شده اکتبر 27, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط ماه عاشق حرفه ای (2,660 امتیاز)
2 پاسخ 137 بازدید
سوال شده ژان 21, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 160 بازدید
3 پاسخ 760 بازدید
3 پاسخ 624 بازدید
سوال شده فوریه 16, 2018 در قبل از ازدواج توسط hosein
1 پاسخ 164 بازدید
سوال شده سپتامبر 18, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط علیرضا
1 پاسخ 162 بازدید
سوال شده دسامبر 21, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط من یک ترنس ام تو اف هستم
...