مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

طلاق و حضانت یا رجوع کردن

87 بازدید
سوال شده می 5, 2019 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
یا سلام و خسته نباشید خانمی 28 سال هستم که سال 86 عقد کردم و سال 90 باردار شدم و الان حدود 9 ماهه که جدا شدم به دلیل بی مسئولیتی و فشار زیاد. واقعا خسته شده بودم از زندگی از حسی که فقط به عنوان یه ابزار در این مدت همراهم بود توافقی جدا شدیم و الان بعد از گذشت چند ماهه اصرار به برگشتن داره ولی واقعا نمیتونم بپذیرمش فقط ذهنم درگیر فرزندم هست که چکار کنم توافق کرده بودیم که من مهرم را ببخشم و بچه ام را حضانتش با پدرش باشه ولی پیش من بزرگ بشه ولی الان با توجه به عدم پذیرش میگوید بچه را میگیرد خواهش میکنم کمکم کنید چکار کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 5, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد بهتر است در اول آرامش خودتان را حفظ کنید و بهتر است از طریق قانون با این موضوع پیش بروید تا بتوانید نتایج بهتری بدست آورید توافق به تنهایی در بین شما بدون ثبت رسمی کمکی به شما نخواهد کرد بهتر است در اول به صورت حضوری با توجه به شرایط و توافق بین شما مشورت کنید تا بتوانید از شرایط قانونی آگاهی بیشتری کسب کنید و در کنار آن اقدامات لازم را انجام بدهید.

در مورد بازگشتان نیز به زندگی مشترک بهتر است با دقت بیشتری این موضوع را مورد بررسی قرار بدهید فرزندتان درست است که ارزش زیادی برای شما دارد اما نیاز است که دلیل محکم تری برای زندگی مشترک وجود داشته باشد و سعی کنید اگر تصمیم به این کار دارید قبل از وارد شدن به زندگی مشکلاتتان را به صورت حضوری با کمک یک رواننشاس مورد بررسی قرار بدهید و در همین دوره اگر توانستید آن ها را با همسر سابقتان برطرف کنید وارد زندگی مشترک دوباره شوید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,016 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 84 بازدید
سوال شده اکتبر 6, 2019 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط درمانده
2 پاسخ 151 بازدید
2 پاسخ 177 بازدید
1 پاسخ 228 بازدید
0 پاسخ 96 بازدید
1 پاسخ 113 بازدید
سوال شده می 8, 2019 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
...