مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چگونه تمام کنم

88 بازدید
سوال شده می 6, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط دخترک
سلام

من کمتر از یک هفته هست که با یک اقایی وارد رابطه شدم،و متوجه شدم ایشون از این‌دست ادم هایی هستن که خودزنی میکنن و چاره هرمشکلی رو خودکشی میدونن.شرایط ما بهم نمیخوره و‌ سرانجام این رابطه قطعا‌نمیتونه ازدواج باشه.من به این نتیجه رسیدم که باید هرچه سریعتر تا دلبستگی و وابستگی عمیق ایجاد نشده این رابطه رو تموم کنم.از طرفی ایشون چندبار صراحتا اعلام کردن که درصورت اتمام رابطه خودکشی میکنن،من اصلا نمیخوام که اسیب ببینه.لطفا‌راهنماییم کنید که به چه صورتی رابطه رو تموم کنم که فاجعه به بار نیاد.

خیلی ممنون
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 6, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

هر یک از شما چند سالشان است؟

دقت کنید با توجه به اینکه شما بیان کرده اید  که ایشان بارها این رفتار را انجام داده اند به نظر می رسد که از نظر بعد شخصیتی و روحی با مشکلاتی همراه باشند بهتر است از این روابط خوداری کنید دقت کنید که این افراد می توانند برای شما نیز آسیب های زیادی به همراه داشته باشد بهتر است در آرامش این رابطه را ترک کنید و در صورتی که فردی از نزدیکان ایشان را می شناسید با او در میان بگذارید و خودتان از این رابطه خارج شوید. اینگونه رفتارها عموم در سن نوجوانی بیشتر وجود دارد و ممکن است به دلیل اختلالات موجود در فرد و یا برای کسب توجه باشد اینگونه افراد راحل حله مسئله را به درستی آموزش ندیده اند و از این طریق به خواسته های خود دست می یابند.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
دارای دیدگاه می 6, 2019 توسط دخترک
سلام
من نوزده سالمه و ایشون بیست و یک،تاجایی که من می‌دونم اونجور مشکل حاد خانوادگی یا هرچیزی ندارن ونمی‌دونم ریشه این ماجراها از کجا میاد،متاسفانه کسی از نزدیکانشون رو نمیشناسم،نمیخوام به واسطه من اسیبی بهش برسه که تا اخر عمر عذاب وجدان داشته باشم،چطور این موضوع رو ذکر کنم که اثر مخرب کمتری داشته باشه؟به نظر‌شما یه بهانه * دروغی مثل اینکه مریضی چیزی دارم جواب میده؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,929 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 337 بازدید
1 پاسخ 198 بازدید
1 پاسخ 90 بازدید
سوال شده می 29, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط mohsen
1 پاسخ 202 بازدید
1 پاسخ 183 بازدید
3 پاسخ 904 بازدید
0 پاسخ 165 بازدید
سوال شده سپتامبر 13, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط نازی
0 پاسخ 19 بازدید
سوال شده 10 Mar 2024 در مشاوره رایگان فردی توسط Aylar milani ممتاز (100 امتیاز)
...