مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

توی رابطه ای با یه خانم متاهل قرار گرفتم که نه راه پس دارم نه پیش ..دوراهیمو چیکار کن؟

616 بازدید
سوال شده می 6, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط مازیار
نمایش از نو می 7, 2019
دوساله که به خانم متاهلی علاقمندم ..دلیل اینکه اول ابراز علاقه کردم احساس کردم که از همسرش راضی نیس و قصد جدایی داره ..حدسم درست بود ..به ایشون ابراز علاقه کردم و توی چهارچوب اخلافی همدیگرو میبینیم و به هم علاقه داریم اما مشکل اینه که میگه معلوم نیس کی جدا بشیم ..میگه شاید زندگیم درست شد شاید خراب شد..میگه دلیل محکم میخام برای خراب کردن زندگیم..حالا من موندم و علاقه وحشتناکم که بارها خواستم تمومش کنم ولی نمیتونم و نمیشه .هروقتم بخام برم یه جوری نشون میده که نرو ..خودم 34سالمه و اون خانم 32سالشه..هروقت قصد جدایی کردیم نتونستیم ..زندگیم برام جهنمی شده بدون اون ...ولی این وضعو وجود همسر اونو نمیتونم تحمل کنم. کلا بلاتکلیفم ..حاضرم سالها صبر کنم ولی بهش برسم ولی میگه معلوم نیس چی پیش میاد حتی میگه ازدواج کن رابطه مونو باهم ادامه بدیم ..ممنون میشم راهنماییم کنین..سپاس فراوان.
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 7, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما این رابطه از همان زمان اولویه اشتباه بوده است و رفتار هردوی شما خیانت محسوب می شود و در اول از نظر قانونی می تواند مشکلات زیادی را برای هردوی شما به وجود آورد و دوم اینکه با وجود شما در زندگی ایشان امکان تلاش ایشان برای درست کردن زندگی مشترکشان کاهش می یابد . دقت کنید تا زمانی که ایشان متاهل هستند و به صورت قانونی طلاق نگرفته اند رابطه شما و ایشان صحیح نمی باشد . و با توجه به توضیحات ایشان به نظر می رسد که ایشان مایل هستند زندگی فعلیشان درست شود و اگر زمانی این اتفاق رخ بدهد به شما آسیب زیادی از نظر روحی وارد خواهد شد .

بهتر است واقعیت های موجود را بپذیرید و با این رابطه برخورد کنید در هر صورت جدایی ممکن است با پذیرش واقعی شرایط راحت تر باشد هرچند ممکن است مدتی ذهن شما هنوز مشغول این موضوع باشد که کاملا طبیعی می باشد اما با مرور زمان این جدایی برایتان عادی می شود و شما می توانید در مسیر درست تری با فردی مناسب قدم برداید . اینکه شما نیز ازدواج کنید و با با فرد دیگری رابطه داشته باشید دیدگاهی است که انحراف محسوب می شود و در کنار تباهی زندگی خودتان زندگی فرد دیگر نیز مورد آسیب قرار می دهد آن چیزی که در زندگی مشترک از اهمیت زیادی برخوردار است تعهد و داشتن ثبات در تعهد به زندگی مشترک می باشد . این دیدگاه این خانم نیاز به بررسی دقیق دارد و دچار نوعی انحراف است.

بهتر است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا به صورت دقیق این مشکل مورد بررسی قرار گیرد و به هردوی شما کمک شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354762

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,703 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 168 بازدید
سوال شده سپتامبر 14, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ندا
1 پاسخ 181 بازدید
...