مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عوارض و اثرات از شیر گرفتن کودک یک سال و نیمه

86 بازدید
سوال شده می 11, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط مادر نگران
روزتون بخیر
پسر یک سال و نیمه م رو با کلی مطالعه و رعایت کردن ملاحظات روانشناختی، به صورت تدریجی از شیر گرفتم و همسرم هم خیلی بهم کمک کرد. الان یک ماه میگذره ولی گریه های وحشتناک و شدیدش، کابوس دیدن شبانه (یا وانمود کردن به این مساله)، لجبازی و بداخلاق شدنش، تب و بیقراریش خیلی نگرانمون کرده. دائم سراغش رو میگره و داره علائم خفیفی از افسردگی رو هم نشون میده حتا.  بیشتر از این واکنشهایی که "ممکنه" گذرا باشه نگران تاثیرات این رفتارها توی آینده ش و مراحل بعدی رشدش هستم. لطفا کمکم کنید مستاصلم
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 11, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

نگرانی شما قابل درک است  بسیاری از کودکان بعد از شیر گرفته شدن نیز به سراغ سینه مادر می روند و یا در مورد آن سوال می پرسند و بسته به سبک شخصیتی واکنش های متفاوتی نشان می دهند. این موضوع مانند از دست دادن فردی عزیز و یا یک چیز با ارزش می تواند باشد و نیاز است که در آرامش با او رفتار شود و این دوران طی شود .اما نیاز است که شیوه از شیر گرفتن شما و در کنار آن علایم فرندتان به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد با توجه به اینکه واکنش فرزندتان شدید می باشد و به نظر می رسد نوعی فقدان را تجربه می کند نیاز است که به صورت حضوری به روانشناس متخصص کودکان مراجعه کنید تا بررسی دقیق در این زمینه و واکنش های رفتاری شما و کودکتان صورت گیرد.

نیاز است بدانیم که در افکار کودکتان با کمک نقاشی و بازی در این مورد چه چیزی وجود دارد تا بتوانیم در این مسیر بهتر گام برداریم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741

شاد باشید
دارای دیدگاه می 11, 2019 توسط بی نام
ممنونم از جوابتون. دغدغه پیدا کردن یه روانشناس خوب رو دارم. اغلب ما تازه مادرها قبل از به دنیا اومدن بچه کلی سرچ میکنیم و بهترین متخصصهای اطفال رو پیدا میکنیم برای فرزندمون اما از روانش غافل میشیم. کانون مشاوران ایران رو توصیه میکنید شما؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,123 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 96 بازدید
1 پاسخ 131 بازدید
1 پاسخ 97 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
3 پاسخ 111 بازدید
1 پاسخ 118 بازدید
2 پاسخ 138 بازدید
2 پاسخ 113 بازدید
سوال شده Mar 4, 2018 در قبل از ازدواج توسط علی رحیمی
1 پاسخ 185 بازدید
1 پاسخ 88 بازدید
...