مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عاشقم هست یا نه ؟

107 بازدید
سوال شده می 12, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام خسته نباشید . من به مدت ۳.۴ ماه هست با یه اقایی دوست هستم . اولش این اقا خیلی عاشقانه بامن رفتار کرد و کاملا با رفتارا و کاراش بهم میفهموند منو خیلی دوست داره و عاشقمه یک روز من رو نمیدید نمیتونست .مدام زنگ و پیام . تا پیام میدادم میخوند و جواب میداد . من خیلی وابسته و دلبستش شدم و الان واقعا عاشقشم و بدون وجودش نمیتونم. اما اون مثل قبل یک  هفته هم نبینیم براش مهم نیست. همیشه شروع کننده صحبتها منم و تماس فقط من میزنم . خیلی عذا میکشم . رو در رو که باهاش حرف میزنم میگه من عاشقتم و یدون تو نمیتونم ولی وقتی نمیبینمش حس میکنم منو نمیخاد. الان بلاتکلیف موندم و دارم عذاب میکشم
لطفا بهم راه چار بدین من چی کار کنم . وقتی منو میبینه طوری باهام حرف میزنه و برای حرفام دلیل داره که دهنم بسته میشه و اینکه از اون اول به قصد ازدواج اومد جلو و گفت من تو رو به چشم دوست دخترم نمی بینم تو این چند روز اخیرم جوابمو تک حرفی میده و ازش پرسیدم ازم خسته شدی گفت اره میگه حوصله ندارم . من واقعا سختمه جدایی ازش چیکار کنم ؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 12, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که شما بهتر بود اول به خودتان اجازه شناخت بیشتر را می داید و بعد در مورد موضوعات مهمی چون ازدواج تصمیم گیری می کردید متاسفانه گاه افراد اول وارد یک رابطه احساسی می شوند و با خیال پردازی این رابطه را برای خودشان بزرگ می کنند بدون اینکه شناخت لازم را از فرد مقابل بدست آورده باشند و بعد زمانی که فرد مقابل از عطش اولیه اش کاسته می شود و به شناخت بیشتری رسیده است و می خواهد رابطه را ترک کند فرد با احساس وابستگی خود روبرو می شود و فکر می کند که اگر این رابطه تمام شود او با مشکلات زیادی مواجهه می شود ، و افکاری چون احساس اینکه همیشه تنها می ماند و... به سراغ او می آید و سعی می کند به هرطریقی که شده است فرد مقابل را کنار خود نگه دارد درصورتی که با این رفتار بیشتر باعث دور شدن فرد مقابل و آسیب به خود می شود .

بهتر است با واقعیت پذیری بیشتر به اتفاقات افتاده بین خودتان نگاه کنید و با احترام به احساساتی که به عنوان یک انسان تجربه کرده اید اگر این رابطه به سمت هدفی که در ذهن شما بوده است و این آقا نیز آن را بیان کرده اند پیش نمی رود در احترام نسبت به این فرد برای زندگی خودتان و این رابطه تصمیم گیری کنید  تا آسیب های احتمالی برای شما کاهش یابد.

این آقا اگر مایل به ازدواج با شما باشند بهتر است دوباره در احترام و از طریق خانواده ها اقدام کنند و در ان صورت نیز بهتر است در کنار تحقیق در مورد این آقا و مشورت با خانواده ها ، مشاوره پیش از ازدواج را نیز تجربه کنید تا به هردوی شما در تصمیم گیری کمک کند.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354790

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,323 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 160 بازدید
سوال شده سپتامبر 5, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 467 بازدید
سوال شده می 11, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط ابراهیم
1 پاسخ 157 بازدید
1 پاسخ 151 بازدید
سوال شده سپتامبر 25, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط آنا
2 پاسخ 287 بازدید
سوال شده ژوئن 23, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 112 بازدید
سوال شده اکتبر 6, 2019 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 266 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
...