مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مغز مریض و درگیر

169 بازدید
سوال شده می 18, 2019 در اعتیاد و درمان ها توسط Hhhhh
سلام. من ۲۰ سال دارم وپسر هستم خیلی داغم و تمایلات جنسی زیادی دارم و غالبا با دیدن فیلم سوپر و ج...ق زدن خودمو خالی میکنم و خیلی دوست دارم حداقل یک بار سکس رو تجربه کنم.از لحاظ فکری خیلی بهم فشار میاد هر زنی رو میبینم تحریک میشم و یه کف دستی میزنم. دانشجو ام و شرایط ازدواج ندارم.ج..ق هم که میگن گناه داره. حرفم که میزنی میگن تقوا پیشه کن تقوا پیشه کن و این حرفای مزخرف. تا کی استمنا؟ زنا و لواط هم که میگن گناهه . دقیقا مثل خری که که تو گل گیر کرده هیچ راهی نیست. چکار کنم با این حشر صاحب مرده؟
پاسخ شما به زمان
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 18, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

نیاز جنسی شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که دیدن فیلم های پورن و... کمکی در بهبود عملکرد شما در این زان نمی کند بلکه اینگونه فیلم ها و داستان ها تنها می تواند باعث شود که ذهن شما مدت زیادی درگیر این نیاز شود و تصوراتی در ذهن شما ایجاد کند عملکرد اصلی شما را کاهش بدهد . پس بهتر است با توجه به اینکه در زمان فعلی شرایط ازدواج را ندارید از دیدن اینگونه فیلم ها که هم باعث افزایش نیازی جنسی شما می شود و هم می تواند معیارهای اخلاقی را زیر شوال بررد مثل عادی شدن همین رفتاری که شما انجام می دهید دست زدن به زنان دیگر و... دوم اینکه این موضوع نیاز زیادی به کمک خود شما دارد تا این نیاز نیز مانند بقیه نیازهای چون غذا خوردن و... تحت کنترل باشد سعی کنید برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی داشته باشید تا زمان بیکاری شما کاهش یابد تغذیه مناسب و ورزش را نیز در برنامه روزانه خود قرار بدهید پون می تواند در کنترل نیاز جنسی کمک کننده باشد . زمان و مکان ها خودارضایی را مشخص کنید و نسبت به ان شناخت داشته باشید تا بتوانید بر روی آن کنترل بیشتری داشته باشید .

دقت کنید که این در صورتی که بازهم فکر می کنید نمی توانید در این مسیر گام بردارید نیاز است که به صورت حضوری به متخصص سکس تراپی مراجعه کنید تا میزان نیاز جنسی ف موقعیت خودارضایی شما و... مورد بررسی دقیق قرار گیرد و در صورت نیاز به شما حتی با معرفی دارو و پروسه روان درمانی و شناخت درمانی برای مدیریت بهتر بر نیاهایتان کمک شود.

دقت کنید که خودارضایی برای شما که دانشجو هستید و به تمرکز زیادی نیاز دارید می تواند آسیب زا باشد چون هم تمرکز شما را کاهش می دهد و هم اینکه عملکرد شما را در درس پایین می آورد از عوارض دیگر خودارضایی که بهتر است نسبت به آن آگاه باشید تا بتوانید با بینش بیشتری به این نیاز و سبک برطرف کردن آن فکر کنید شامل: افسردگی، کاهش ایمنی بدن، اضطراب ، مشکلات گوارشی، ضعف بینایی، انحرافات جنسی (مخصوصا با همراهی فیلم های پورن ) و... می باشد پس بهتر است در این مسیر برای بهتر شدن شرایط و مدیریت بیشتر بر این نیاز خود گام بردارید تا شرایط بهتری برای برطرف شدن نیازتان ایجاد شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,011 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 122 بازدید
سوال شده فوریه 12, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط فقط مشاور جوابمو بده
1 پاسخ 147 بازدید
0 پاسخ 47 بازدید
سوال شده ژوئن 11, 2023 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط ضل ممتاز (140 امتیاز)
2 پاسخ 163 بازدید
2 پاسخ 176 بازدید
0 پاسخ 130 بازدید
سوال شده می 26, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 145 بازدید
سوال شده ژان 6, 2021 در قبل از ازدواج توسط ساناز
2 پاسخ 119 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط آتنا
...