مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من از زندگی خسته شدم

275 بازدید
سوال شده Mar 2, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط محمد مهدی
من دیگه خسته شدم از زندگی .احساس میکنم هیچکی منو نمیخواد جامعه دوست داره من بمیرم.داداشم همش منو مسخره میکنه به دلیل ضعف جسمانی همش کتکم میزنه نمیزاره درس بخونم و اصلا نمیخواد به رویا هام تو زندگی برسم.مادرم همش حمایتش میکنه . جرعتم ندارم به بابام بگم چون اونم کتکم میزنه. یه روز انقد عصبانی شدم که دیگه گفتم امیدی به درس نیست هیچکی نمیزاره درس بخونم.و به همین دلیل کتابامو پاره کردم.من یکم تیک عصبی هم دارم.واقعا نمیدونم فک کنم خودکشی کنم بهتره چون تو جهنم میگی حقته چون یا گناه کردی یا مثلا خودکشی ولی تو این دنیا واقعا حقم نیست منو اذیت کنن.
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 2, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما محمد مهدی جان

شما در شرایط روحی سختی قرار دارید که می تواند در روابط شما با اطرافیان و تصمیم گیری هایی که دارید تاثیر زیادی داشته باشد بهتر است در این مسیر به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا هم افکار و احساساتی که تجربه می کنید مورد بررسی قرار گیرد و هم تیک عصبی شما بررسی شود چون تیک عصبی نیز رد شرایط روحی نامناسب افزایش می یابد و می تواند نشانه اضطرابی باشد .

در این مسیر در صورت نیاز خانواده درمانی نیز صورت می گیرد تا بتوانیم با خانواده شما نیز صحبت کنیم تا شما بتوانی نتیجه گیری بهتری داشته باشید در صورتی که امکان مراجعه حضوری نداری بهتر است با اورژانس اجتماعی تماس بگیری با شماره.123
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,371 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 311 بازدید
2 پاسخ 136 بازدید
0 پاسخ 349 بازدید
سوال شده مارس 21, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 188 بازدید
1 پاسخ 204 بازدید
2 پاسخ 487 بازدید
...